Mitä pyytäisit äidiltäsi rahaa koko kämpän siivouksesta jos

Vierailija

muija on alle 50v ja koko kämppä on siinä kunnossa että pelkän eteisen siivoamiseen meni 2h. Tavaraa ja roskaa lattialla aivan järkyttävät määrät. Asunto on aika iso yksin. Iso olohuone, tavallinen keittiö sekä aika iso pitkä eteinen ja kylpyhuone. Jos olisi vanhus niin voisin siivota maksutta mutta on vielä siinä iässä että luulisi pitävän itse kotinsä kunnossa.

Kommentit (9)

Vierailija

olen niin monta kertaa tehnyt ja aina saa asunnon samaan kuntoon. Ei siis siivoa juuri ollenkaan. Kaikki jätetään siihen missä niitä ollaan käytetty. Äiti on sanonut että maksaa. Olen täällä kylässä vieraalla paikkakunnalla ja matkoihin meni jo 40e. Joten pyysin 50e ettei mene kokonaan nyt jo pelkkiin matkoihin. Jää ehkä 4h ylimääräistä aikaa tavata kavereita

Vierailija

Mutta iso työ aina tehdäänkin siellä. Tytöt on apuna ja meillä menee kolmestaan 50 neliön asunnon siivoamiseen monta tuntia. Ei ole isällä oikein tuo hygienia hallussa. Kävisin useamminkin siivoamassa ja ihan ilmaiseksi, jos asuisi lähempänä.

Vierailija

Sinäkin olet varmasti itse tarjoutunut siivoamaan ja jos äitisi on pyytänyt ja sinä olet lupautunut, niin siinä vaiheessa olisi ehkä kannattanut äidiltä kysyä, että mitä hän siitä maksaa.

Mutta itse olen siis sitä mieltä, että joskus voi tehdä jotain ihan vain hyvää hyvyyttäänkin...

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat