Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Erotkaa hyvät ihmiset ennemmin kuin roikutte epätyydyttävässä suhteessa!!!

Vierailija

.

Sivut

Kommentit (189)

Vierailija

Itse erosin lasteni isästä 11.v jälkeen. Mies rupesi vaihtamaan työpaikkaa samaa tahtia sukkien kanssa, raha-asiat aivan päin prinkkalaa(ja näistä ei suostunut keskustelemaan),rupesi juomaan myös viikolla ja makasi sitten pitkälle päivää ilman että olisi mitenkään osallistunut lasten hoitoon..Vuoden verran kattelin tilannetta ja yritin keskustella asiasta,mutta aina syy oli vain minussa..joten sitten päädyimme eroon ja tässä tapauksessa se oli todella hyvä ratkaisu,mä olisin varmaan saanut jonkun burn outin ennen pitkään.

Nyt isä on lasten kanssa joka toinen viikonloppu ja hoitaa silloin lapset suht ok ja raha-asioitansa on ruvennut jo miettimään ja tajunnut että ne olisi kannattanut hoitaa jo silloin kuntoon

Vierailija

vaikka minunkin vanhemmillani oli fyysisiä tappeluita ja olin ajoittain onnellinen heidän erostaan, päällisin tunne minulla on turvattomuus mikä aiheutui erosta. vanhempieni uusien perheiden myötä tulin näkymättömäksi, en tuntenut kuuluvani kumpaankaan perheeseen kunnolla. osin pahaan oloon vaikutti se että äitini oli se joka lähti, ja jätti meidät.

en usko vaihtamiseen kevyin perustein, esim intohimon sammuminen suhteessa, tai puhumattomuus. ne ovat varmasti asioita joita on tullut monelle pitkän suhteen eläneelle vastaan.

7 (idioottiko?)

Vierailija

Tämä on siitä kätsy palsta, että asiaan kuin asiaan löytyy vastaus. Oletko hyvä vai huono äiti, onko miehesi paska vai oletko kenties itse. Ei tarvitse edes lukea kovin pitkiä perusteluita mihinkään asiaan. Asiat kun ovat niin älyttömän yksinkertaisia. Voinkin tässä lyhyesti palauttaa mieleen, miten kuuluu elää:

älä tee lapsia, jos et ole varma, että selviät kaikesta valittamatta

anopin kanssa ei kuulu tulla toimeen

pidä itsesi 20 vuotiaan näköisenä aina hautaan asti

ero heti, kun alkaa sapettamaan

naisen kuuluut tehdä sata kertaa enemmän kuin miehen

jos mies huolehtii perheestään ja rakastaa vaimoaan, se johtuu siitä, että vaimo on niskan päällä ja manipuloi - mies parka

jos mies ei huolehdi perheestään eikä helli vaimoaan, se on vaimon syy ja mitäs otit moisen vätyksen - mies parka kuitenkin

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

En vaan ollut onnellinen vaikka kaikki periaatteessa hyvin. Meillä oli pienet lapset.

Nyt olen onnellinen ja ihmisen kanssa jota rakastan todella. Lapset yhä tasapainoisia ja voivat hyvin. Exän kanssa välit hyvät ja lasten asiat hoidetaan hyvin.

Joskus on oltava itsekäs ja ajateltava sitä että jos sinä äitinä olet onnellinen ja lasten isäkin toisaalla niin lapsilla on myös hyvä olla.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat