Miten " unohtaa" ihastus työkaveriin kun mitään ei voi tehdä?

Vierailija

Eli kesästä asti yksi työkaverini (sinkkumies) on flirttaillut kanssani, mutta nyt pallo on selvästi heitetty minulle eli jos haluaisin jotain enemmän ei tarvitsisi kuin soittaa tai meilata. Huomio on tuntunut erittäin kivalta koska meillä on kotona ollut ero todella lähellä ja viime hetkellä peräännyttiin asiassa. Mies oli eroasiassa aloitteentekijä ja hän myös viime hetkellä perui aikeen. Tuolloin olin siitä helpottunut mutta jälkensä se on suhteeseen jättänyt.

Nyt kotona on asiat ihan hyvin mutta jollain tasolla olen kai vieläkin loukkaantunut miehelleni, joka oli mielestäni valmis luovuttamaan liian helpolla. Eron mahdollisuus tuli niin konkreettisesti koettua että enää en kuvittele että meille ei voisi ikinä käydä niin.

Tällä hetkellä itse ajattelen etten tee mitään, annan vain ajan kulua ja katson miten kotona kaikki menee ja tarkkailen millainen tuo työkaveri oikeasti on. Silti tuntuu tyhmältä olla " matkustajana" omassa elämässään. Kulunut fraasi tietysti mutta totta, ilman lapsia oltaisiin jo erottu. Tällä hetkellä ajatukset on aika sekavat, yritän olla järkevä ja ajatella lasten parasta mutta silti..

Kommentit (0)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat