Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ongelma tämäkin

Vierailija

Naapuri tuli eilen vakavalla naamalla kertomaan, että heidän tyttökissansa masu on kasvamaan päin. Lähistöllä ei kuulemma ole muita kolleja näkynyt, kuin meidän. Meillä vaan kolli leikattiin reilu kuukausi sitten (8 kk:n iässä)...

Ja mitäköhän naapuri odotti minulta? Juttu jäi ikävästi kesken.

Kommentit (5)

Vierailija

Ensinnäkin, jos ovat jo ulospäin huomanneet kissan tiineyden, on se jo varmaankin tiinehtynyt noin kuukausi sitten. Teidän kolli on jo sukukypsässä iässä, joten se voi hyvinkin astua nartun, vaikka ei ulkoisesti mitään sukukypsyysmerkkejä näyttäisikään (mourut, merkkailut tms).

Työssäni olen myös useasti törmännyt tapauksiin, joissa kolli on onnistunut tiinehdyttämään nartun vielä parin-kolmen viikon kuluttua leikkauksesta. Pisin ikinä kuulemani aika iloisen perhetapahtuman alullepanoon on kuukausi kollin leikkaamisen jälkeen...

Luultavasti naapuri haluaa apuasi pentukustannusten kattamiseen ja kotien etsimiseen pennuille.

T: Eläinlääkäri

Vierailija

... tuli syyttämään minua siitä, että olin kolhaissut heidän toisella puolella katua säilömäänsä vanhaa nissania kun peruutin pihalta. Ikkuna oli muutama viikko sitten auki ja hän syytti tuolla isoon ääneen kaverilleen minua autonsa ruttaamisesta. Ei uskonut etten ollut, vaikka en omista edes autoa, jolla peruuttaa pihaltani pois.

Uusimmat

Suosituimmat