Minkä ikäinen yksin?

Vierailija

Minkäikäisen lapsen jätät yksin, kun menet vessaan? Ettet enää ota mukaan? Taaperohan saattaa tulle itse perässä, muuta silloinhan olet hänet periaatteessa " jättänyt" yksin...

Entäs postinhaku? Tai muu vastaava?

Kommentit (3)

Vierailija

posti tulee onneksi luukusta sisään, mutta esim roskia en lähde yksin viemään edes lapsen ollessa yöunilla.. ja siis ikää taaperolla nyt 1v. 5kk

Vierailija

Kun ei päässyt vielä itse liikkumaan vauvana, niin en ottanut mukaan. Sitten oli väli jolloin otin mukaan, kun muuten olisi kierinyt ja konttaillut ties minne johtoihin ym. Sitten jätin " yksin" mutta vessanovi auki, jolloin näin mitä tapahtuu.

Viime talvena hoidosta tullessa alkoi sanoa, että menee itse sisälle riisumaan ja pissalle, eikä halua tulla hakemaan postia mun kanssa, joten siis n. 3-vuotiaana aloin päästää lapsen ensin sisälle ja menin sitten vasta hakemaan postia (aikaa menee max 1-2 min). Tänä kesänä on halunnut jäädä esim. muovailemaan tai piirtämään, kun olen lähtenyt viemään roskia/viemään kirjeen postilaatikkoon (aika lähellä) yms. Kauppaan olen vielä ottanut mukaan, koska ne reissut voi kestää kauemmin, vaikka kauppa onkin yhtä lähellä kuin postilaatikko.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat