Nolosteletko vartaloasi, kun rakastelet miehesi kanssa?

Vierailija

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Rupesin lukemaan vastauksia, ja ihmettelin, että jopas on kummaa porukkaa.

Mutta siis asiaan, en nolostele tippaakaan. Pidän omasta vartalostani ja niin pitää miehenikin=). Tosin nyt olen ensimmäistä kertaa raskaana ja masu on alkanut pullistua. Vaikka odotankin innolla, että vatsa kasvaa, en tiedä, tunnenko itseäni kovin seksikkääksi enää parin kuukauden päästä.

Vierailija

Miehenikin on hiukan mahakas ja päälaella ei enää tukka rehota :)

Vanhenemme siis yhdessä.

Finnisen ja rasvaisen ihoni takia tosin en ole juurikaan ryppyinen. luullaan (huom! vaatteet päällä) nuoremmaksi miltei aina.

7

Vierailija

Joskus kun tiedän jo etukäteen että haluaisin seksiä niin saatan jopa varustautua pukeutumalla johonkin pikku yöpaitaan (siis ei mihinkään jättikaapuun vaan sellaiseen spagettiolkaimiseen) etten olisi ihan alasti jos lykästää. (Normaalisti siis nukun alasti.)

Vierailija

Eikä tässä oo kyse siitä ettenkö olis tyytyväinen kroppaani tai en miehelleni kelpais.. ;)

Mut kyllä mää jostain (sairaasta mielikuvituksesta ehkä johtuen) tiedostan että miltähän mun masuläskit tässäkin asennossa mahtaa näyttää?? -Peili tarttee varmaan ottaa jatkossa apuun..

Vierailija

:) Kai sitä on vain oppinut hyväksymään itsensä.

Kyllä mieskin varmasti pitäisi siitä jos olisin laihempi ja timmi, mutta rakastaa minua kuitenkin sellaisena kuin olen.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat