Stockmannilla idioottimaista toimintaa viime jouluna! Olimme perheen kanssa ostoksilla. Lapset

Vierailija

näkivät joka kulmassa joulukuusia, pieniä joulupukkeja ja röykkiöittäin kuusenpalloja. Olivat kuulemma somisteita, eikä niitä jaettu lainkaan lapsivieraille. Ei edes joulun jälkeen! Törkeää edes laittaa mitään esille, ellei niitä jaeta ihmisille. Kyllä tuli paha mieli. Sinne emme enää mene!

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Niillä oli Markus Pöyhönen esittelemässä tuotteita, enkä mä saanu ottaa sitä mukaan vaikka halusin!

Törkeää! Ei pidä laittaa asioita esille jos niitä ei kerran saa ottaa mukaan, voi tulla pahamieli monelle!

Vierailija

Tyttäreni teki mieli niitä orvokkeja ja minun sitä ruudullista puuvillaliinaa. Arvatkaas, mitä teki kahvilanmyyjä, kun pyysin paperia suojaksi niille orvokeille? Nappasi kimpun pikkutytön kädestä ja pöytäliinan käsivarreltani! Megaidioottimaista!

Vierailija

Kuka alepassa oikein on vastuussa markkinoinnista, täysi ääliö.

Olen itse myymäläpäällikkö ja kyllä hyvään palveluun ehdottomasti kuuluu, että Markuksen saa kotiin, ainakin meidän liikkeessä on yleinen käytäntö, muu olisi moukkamaista.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat