Olen ihan rikki....

Vierailija

Mun miehellä oli suhde toiseen naiseen ja hän lopetti sen reilu kuukausi sitten, koska haluaa jatkaa kanssani. Mutta eilen illalla kun juteltiin niin hän kertoi edelleen ajattelevan naista ja pyysi minulta aikaa/ymmärrystä että pääsee yli toisen naisen suhteesta...en tiedä miten suhtautua tähän tuntuu, että omassa mielessä sama helvetti alkaa taas ja tunnen itseni todella arvottomaksi:((

Kommentit (10)

Vierailija

Ei sinun arvosi ole riippuvainen rakastaako miehesi sinua vai toista naista. Olet arvokas joka tapauksessa! Jos miehesi ei tätä ymmärrä, se on ihan toisarvoinen asia.

Vierailija

Sinulla on oikeus saada aikaa toipua miehesi uskottomuudesta! Menkää parisuhdeterapiaan; ulkopuolinen apu voi olla ratkaisu tilanteeseenne.

Vierailija

En vaan _VOI_ SILLE MITÄÄN! Olen yrittänyt kaikkeni keskittyä suhteeseemme, mutta tämä toinen mies pyörii mielessä, tulee uniin, haluan häntä. VÄlillämme on kemiaa, jota ei voi selittää.

Hatunnosto miehellesi, että hän kertoi sinulle! Itse en ole uskaltanut kertoa omalle avokilleni. Miehesi selvästi haluaa korjata suhteenne, haluaa valita sinut, haluaa unohtaa.

Mutta älä ota sitä henkilökohtaisesti (jos vain pystyt). Minun mieheni on kaikkea mitä voi toivoa, mutta silti ihastun väkisin muihin. Vaikka järki sanoo toista, sydän pakahtuu, enkä VOI HALLITA SITÄ!

Voimia! Jos tilanne on sinulle kestämätön niin suosittelen eroamaan.

Vierailija

Tiedän että tämä on " pitkä ja kivinen tie" , mutta jokin minussa jaksaa vielä toivoa, että lopussa se kiitos seisoo... minulla itselläni on vaan tällä hetkellä omanarvon tunto ihan nollissa ja sen nostaminen vie aikansa. Mieheni tosiaan sanoi, että hän on päättänyt ettei halua suhdetta toisen naisen kanssa, mutta hän tekee päljon töitä että saisi ajatuksensa muualle. Löytyykö parisuhde uudestaan pettämisen jälkeen?

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

En vaan _VOI_ SILLE MITÄÄN! Olen yrittänyt kaikkeni keskittyä suhteeseemme, mutta tämä toinen mies pyörii mielessä, tulee uniin, haluan häntä. VÄlillämme on kemiaa, jota ei voi selittää.

Hatunnosto miehellesi, että hän kertoi sinulle! Itse en ole uskaltanut kertoa omalle avokilleni. Miehesi selvästi haluaa korjata suhteenne, haluaa valita sinut, haluaa unohtaa.

Mutta älä ota sitä henkilökohtaisesti (jos vain pystyt). Minun mieheni on kaikkea mitä voi toivoa, mutta silti ihastun väkisin muihin. Vaikka järki sanoo toista, sydän pakahtuu, enkä VOI HALLITA SITÄ!

Voimia! Jos tilanne on sinulle kestämätön niin suosittelen eroamaan.

Vierailija

Ei ihastumista voi kääntää pois päältä silloin kun haluaa. Ihastuminen on puhdasta biologiaa. Ihminen viehättyy toisesta ihmisestä. Anna miehellesi aikaa selvittää ajatuksensa.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat