BB Maria kertoo itsestään:

Vierailija

Big Brother -taloon Maria tuo omien sanojensa mukaan jännitystä, actionia, huumoria, sarkasmia, viihdettä ja suoria sanoja.

- En ole ikinä tylsä, en voi olla tekemättä mitään. Osaan motivoida ihmisiä tekemään mitä tahansa ja olen johtajatyyppi, hän kuvailee vahvuuksiaan talossa.

Jep jep :D

Kommentit (15)

Vierailija

2 selluliittivoidetta, 1 selluliittigeeli.

Olenkin jo pitkään ihmetellyt, kuka niitä voiteita vakituiseen käyttää. Siis aikuisten oikeesti.

Vierailija

Kun ei kerta yksikään talontyypeistä " kelpaa" hänelle. Ei hiljaiset, ei ne kova ääniset. Miten voi tyyppi olla noin dorka???

Miten se voi tuomita muut, ilman että edes kunnolla on heihin yrittänyt tutustua. Luulisi, että olisi vähän utelias ja menisi ihmisten juttusille.

Tosi outo tapaus tämä " sähäkkä & sutinaa aiheuttava" kreppitukka.

Vierailija

Ennen taloon astumista poseerasi uhkeilla muodoillaan. Kuvitteli olevansa se kaunein nainen.

Kaikki meni hyvin kunnes taloon alkoi tulla muitakin kauniita naisia. Ilmeet kertoi kaiken. Siinä vaiheessa ei enää mentykään halaamaan uusia tulijoita.

Ei siinä muusta voi olla kyse kun he eivät olleet vielä vaihtaneet sanaakaan.

Vierailija

Liikaa viinaa ja tupakkaa on kulunut, naamasta näkyy. Kova tarve saada olla miesten seurassa ja selittää jotain olematonta terassilla tupakka suussa vaikka ketään ei kiinnosta ja kukaan ei kuuntele. Säälittävä.

Vierailija

On aika total hajalla, kun ei miehet olekaan sen kimpussa.

Vierailija:

Lainaus:

Liikaa viinaa ja tupakkaa on kulunut, naamasta näkyy. Kova tarve saada olla miesten seurassa ja selittää jotain olematonta terassilla tupakka suussa vaikka ketään ei kiinnosta ja kukaan ei kuuntele. Säälittävä.

Ehkä se on tottunut sitten hengaamaan ei niin valio-joukkoisten miesten silmätikkuna.

Ai kauhea, mä ihan näen sen mun sieluni silmissä jonain kapakkaruusuna, vanhoille kurppasille äijille. Hyi mua!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat