Apua nopsaan! Naapurin 5 vuotias meillä leikkimässä ja kohta

Vierailija

tulossa vieraita, jossa meidän pojan harvemmin tapaama kaveri (4v). Pitääkö mun pyytää tätä naapurin muksua lähtemään kotiin vai jääköhänkin leikkimään vieraamme kanssa?

Minusta olisi selkeämpää, että naapuri menisi himaansa ja mun poika saisi rauhassa leikkiä tän samanikäisen kaverin kaa, jota näkee harvemmin.

Kommentteja????

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

meille on tulossa vieraita. Voit sanoa myös, että kiva, kun olet ollut leikkimässä ja tule taas huomenna/maanantaina/joku päivä...

Vierailija

Niin, lähinnä ajattelin loukkaantuuko vieras jos toinen lapsi on täällä, tunteko itsensä ulkopuoliseksi. Osaavatko tuon ikäiset leikkiä keskenään vaikka on kolme poikaa. Yksi ei automaattisesti jää kolmanneksi pyöräksi....

t. ap

Vierailija

Naapurin lapsi haluaa jäädä leikkimään, hänkin tuntee tän kolmannen pojan, koska ovat samassa tarhassa. Meidän lapsi on kotihoidossa mutta tunnetaan vieras mun tutun kautta.

Blääääääh!

Vierailija

Sano, että teille tulee vieraita, ja hänen on aika mennä kotiinsa. Kerro vielä, että on tervetullut uudestaan illalla tai huomenna.

Vierailija

yhtään sen vaikeampaa kuin 30 vuotta sitten. Ongelmien luonne saattaa muuttua, mutta aina on ja tulee olemaan. Rasittaa tuommoiset jotka " kultaavat " menneisyyden.

Mä nyt sitten lähetin naapurin muksun kotiin. Vieras leikkii nyt kiltisti mun pojan kaa lastenhuoneessa ja mulla on laatuaikaa hengailla täällä teidän kansanne! Ei vaan entisaikaan tälläistä ollut. Hui kauhiata!!!!

t. ap

Vierailija

olen sitä mieltä, että 14 puhuu asiaa.

Monilta vanhemmilta puuttuu nykyään maalaisjärki ja ongelmia ON todella enemmän nykyään.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat