Onko minulla alkoholi-ongelma?

Vierailija

Juon lasin tai 2 viiniä noin 3 kertaa viikossa illalla lasten mentyä nukkumaan. Usein päivällä jo mietin, että illalla saan viiniä, kuinka ihanaa! Olen usein hermostunut, jos en saa viiniä. Viinistä on tullut rentoutumistapa. Ja tuntuu että nyt en osaa ilman sitä rentoutua. Joka päivä tekee mieli. Tuntuu että olen riippuvainen siitä.

Kommentit (11)

Vierailija

Määrällä frekvensillä ei ole merkitystä vaan tunnesiteellä. Olet koukussa ja siitä on vaikeata päästä eroon, mutta yritä nyt kuiteskii itseäsi takia.

Eix lestat juo viinaa vai mikä toi alkoholimyönteinen kommentti oli??? Ei aina ymmärrä näitä av-juttuja.

Vierailija

Mulla myös tuollaiset 3 kertaa viikossa pari pulloa olutta. Sitten aloimme yrittää toista lasta ja jätin alkoholin kokonaan. Sinänsä lopettaminen ei ollut vaikeaa, mutta samanlaisia ajatuksia minullakin ole ennen sitä. Katsotaan sitten kun lapsi on syntynyt ja imetyspäättynyt, että miten alkoholinkäyttö sitten.

Vierailija:

Lainaus:

on jo kehittynyt. Olen sairastanut keskivaikean masennuksen ja se on lisännyt alkoholin kulutustani. Aikaisemmin saattoi mennä viikkoja etten juonut tippaakaan. Nyt en muista yhtään kokonaista viikkoakaan viimeiseen vuoteen ilman alkoholia.

ap

Vierailija

Jos siis hermostuu ilman jne. Minä käytän enemmän alkoholia kuin sinä, mutta en koe sitä ongelmaksi. Voin olla hyvin ilmankin, enkä kummemmin ahdistu. Juon kuitenkin lasillisen viiniä melkeinpä joka ilta. Harvoin kuitenkaan enemmän.

Vierailija

on jo kehittynyt. Olen sairastanut keskivaikean masennuksen ja se on lisännyt alkoholin kulutustani. Aikaisemmin saattoi mennä viikkoja etten juonut tippaakaan. Nyt en muista yhtään kokonaista viikkoakaan viimeiseen vuoteen ilman alkoholia. Karua ja noloa huomata tällainen itsestään.. Mutta ehkä parempi katsoa tässä vaiheessa totuutta silmiin ja tehdä asialle jotain, ennen kuin tilanne menee pahemmaksi.

ap

Vierailija

polttamatta, mutta heti kun saan lapset nukkumaan niin ryntään parvekkeelle röökille. Saatan jopa polttaa illan aikana 6 tupakkia yleensä kaksi riittää. Päivisin ilostun ajatuksesta omasta hetkestä tupakkasuussa illan hämärtäessä katsellen maisemia... aaah

Kyllä olen riippuvainen nikotiinista ja se on ongelma. En vaan saa aikaiseksi lopettaa :(

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat