Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vihreä Ticketin haalari Helsingistä?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Löytyykö jostain liikkeestä Helsingistä Ticketin Olive-värinen talvihaalari? Iski vihreän haalarin akuutti tarve (=mielihalu... ;))

http://www.petite-pomme.dk/product.asp?product=10402&sub=135&page=1

Kommentit (8)

Vierailija

TyttöNukke72:

Lainaus:

Baggiena nimenomaan piti tilauslistan mukaan tulla oliivinvärinen puku. Tuota meille tulevaa varatessani näin ohimennen sen toimituslistan ja siinä oli 3 väriä baggiessa, tämä siis Forumissa, ja pukuja tosiaan sen 2-3/koko.

edelleen sain vastaukseksi, ettei vihreää haalaria ole tullut eikä tulossa. Tarjosivat vain sitä kirjavaa vihreä.

Kummallisen ristiriitaista tietoa, kun eihän mun saamien tietojen mukaan TyttöNukke sun haalariakaan ole tulossa...

Äääh, täytynee vain usein käydä katselemassa, mitä JJ:iin oikeasti on tulossa.

Vierailija

TyttöNukke72:

Lainaus:

Minä odottelen soittoa omasta baggiesta vielä, ei kuitenkaan oliivin värisestä :)

Noiden JJ:n Ticketejen kanssa pitää muuten olla NOPEA, koska niitä tulee liikkeisiin todellakin sen 2-3 per koko ja väri!

Vierailija

Luulen, että meidän baggie on jo tullut liikkeeseen ja soittelevatkin kunhan saavat purettua. Meille tulee se muta/vaaleansininen puku. Baggiena nimenomaan piti tilauslistan mukaan tulla oliivinvärinen puku. Tuota meille tulevaa varatessani näin ohimennen sen toimituslistan ja siinä oli 3 väriä baggiessa, tämä siis Forumissa, ja pukuja tosiaan sen 2-3/koko.

Vierailija

Mä nimittäin valitsin ko.listasta sen oman värini, siis siinä oli mustaa valkoisella ticketin vahvistetuista tilauksista ja myyjä laittoi koneelle sen varauksen ihan listasta katsotun mukaan. Eli nyt ei myyjä ole ihan ajan tasalla tulevista tai olevista myytävistään? Tosin oli mulle tuntematon uudehko myyjä..

Vierailija

TyttöNukke72:

Lainaus:

Mä nimittäin valitsin ko.listasta sen oman värini, siis siinä oli mustaa valkoisella ticketin vahvistetuista tilauksista ja myyjä laittoi koneelle sen varauksen ihan listasta katsotun mukaan. Eli nyt ei myyjä ole ihan ajan tasalla tulevista tai olevista myytävistään? Tosin oli mulle tuntematon uudehko myyjä..

Tuletko sitten tänne hihkumaan, jos näet, omaa haalaria noutaessasi ;), vihreän haalarin?

Vierailija

Helmikkä:

Lainaus:

TyttöNukke72:

Lainaus:

Minä odottelen soittoa omasta baggiesta vielä, ei kuitenkaan oliivin värisestä :)

Noiden JJ:n Ticketejen kanssa pitää muuten olla NOPEA, koska niitä tulee liikkeisiin todellakin sen 2-3 per koko ja väri!

Kyselin JJ:stä haalareiden värejä ja BabyBaggiestä on tulossa vielä ruskea, vihreä ja beigensävyinen. Baggie/Othello haalareista ei ole tulossa enää muita värejä.

Vierailija

Uusimmat

Suosituimmat