Palkkaisitko kotisiivojaksi kotiisi naisen, jonka pituus on 165 cm ja paino 150 kg? ev

Vierailija

.

Sivut

Kommentit (27)

Vierailija

En voi uskoa, että tuon kokoinen ihminen pystyy kumartelemaan. Meillä on esim. leluja lattioilla ja tuonkokoiselta ihmiseltä niiden kerääminen ei voi käydä helposti. Aikaa kuluu ja hikeä virtaa.

Ihminen saa olla minkäkokoinen haluaa, mutta ei kyllä joka koossa pysty kaikkeen työhön.

Vierailija

En menisi kampaajalle, jolla itsellään on synkän juurikasvun lisäksi lampaanvilla-permanentti.

En myöskään menisi pedikyyriin kosmetologille, jolla on käsissään kynsisieni.

Siten en myöskään palkkaisi siivoushommiin ihmistä, jonka on vaikea kumarrella, kuten valtavan lihavan ihmisen on.

Lainaus:

siivouksestahan on kyse. Kohdennetaan katse SIIHEN, eikä prkl ulkonäköön. Jos hoitaa työnsä, niin mitä ihmeen tekoa silla ulkonäöllä on?? Naiset sitten jaksavat arvioida toisiaan ulkonäön perusteella!!!!!

Vierailija

Tuskin sirkustirehtöörikään ottaisi häntä trapetsitaiteilijaksi.

Eikä Laila Snelman palkkaisi minua mallitoimistoonsa.

Realiteetit nääs.

Lainaus:

Täytyyhän ihmiselle painosta huolimatta antaa mahdollisuus ja kohdella ihmisarvoisesti! Mua hävettää teidän puolesta...

t: hoikka ja esimiesasemassa

Vierailija

Mulla on yksi tuttu joka oli isoimmillaa 158 kg ja pystyi kyllä pitämään ainakin oman kotinsa siistinä. Ei sen kokoinen ole vielä mikään vuodepotilas!

Vierailija

Jaksan kummasti pitää kodin siistinä, touhuta lapsen kanssa (taapero!), harrastaa itsekin jne. Tuskinpa kukaan hakisi siivoamaan, jossei jaksaisi jotain tehdä.

Vierailija

Siivooja ei myöskään ole robotti vaan ihminen. Siivouksen aikana on oikeus pitää mikrotaukoja ja taukoja. Osaava siivooja ei todellakaan juokse paikasta toiseen.

Vierailija

Miksi en palkkaisi??? Jos työt tekee niin mikäs siinä vaikka painas sen tonnin. Sattuimoisin tiiänkin naisen joka on ehkä vähän pitempi mutta varmaan painaa tuon 150kg on hyvä työssään, on lastenhoitajana = ) Ei anneta ulkoisen olemuksen johdattaa harhaan ; )

Vierailija

En näe mitään syytä miksei hän hoitaisi työtänsä kuin kuka tahansa muukin. Ja jos ei hoida työtänsä hyvin, ei tule meille uudestaan. Riippumatta painosta.

Vierailija

Täytyyhän ihmiselle painosta huolimatta antaa mahdollisuus ja kohdella ihmisarvoisesti! Mua hävettää teidän puolesta...

t: hoikka ja esimiesasemassa

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat