Koska menisit lääkäriin? Miehellä ollut lämpöä 37,5 - 38 C jo kolme viikkoa.

Vierailija

Eikä siis suostu menemään lääkäriin. Lämpö mitattu korvasta ja kun minä mittaan niin saan ihan normaali lämpöjä (36,5-36,8C) eli mittarin ei pitäisi olla rikki.

On ihan väsynyt, mutta ei muita oireita, siksi ei suostu lääkäriin, vaikka musta pitäisi kyllä jo mennä

Kommentit (10)

Vierailija

Mulla oli muuten useamman viikon pientä kuumetta tai lämpöä ja olin kovin väsynyt. Mulla oli just toi sydänlihaksentulehdus, josta edellinen varoitteli. En joutunut teholle enkä sairaalaankaan, mutta toipuminen kesti melkein puoli vuotta. Mulla laski mm. kunto ihan olemattomiin. Kannattaa selvittää, pieni kuume ei ole normaali olotila, vaikka toivottavasti ei noin radikaalista asiasta olekaan kyse.

Vierailija

vaikka sinulla lämpöily on vaaratonta, ei se jollain toisella sitä välttämättä ole... Aika vastuutonta tehdä kyseinen diagnoosi ilman kummempia tutkimuksia, jotka siis sinulle itsellesi kyllä tehtiin.

Vierailija

oloinen eikä väsymystä, kurkkukipua, suurentuneita rauhasia tms. niin voi odotella muutaman viikon.

Itsellä aina välillä kausia, jolloin lämpö 37.4-37.8 ilman muita oireita viikkokausia ja sitten taas normaali 36.9-37.1. On tutkittu verikokein, tähystetty vatsa, otettu keliakia ja laktoosikokeet yms. ja siitä jo vuosia. Silti outo kuumeilu jatkuu ja jatkuu periodeittain.

En silti väitä, ettei voisi olla syytä huoleen mutta turhaan ei kannata panikoitua. Leukemiassa kyllä ne rauhasmuutokset ja väsymys on yleisiä...( työkavereista kahdella todettu leukemia ).

Tsemppiä Teille !

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat