Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheni loukkaa minua :( Neuvokaa kokematonta :( OV

Vierailija

Olemme seurustelleet miehen kanssa nyt 7kk. Mies on töissä toisella paikkakunnalla, joten näemme muutaman kerran viikossa. Tässä suhteen aikana on ollut mm. seuraavaa

- Parin kk jälkeen mies kertoi, että häntä vaivaa se, kun suostuin liian nopeasti sänkyyn hänen kanssaan. Kuulemma se kertoo kevytkenkäisyydestä (olimme tunteneet 2kk kun menimme sänkyyn). No, tämä asia saatiin selvitettyä

- Kerran lähdin eräistä juhlista aiemmin kuin mies, koska en jaksanut jäädä ryyppyjuhliin, jossa en tuntenut ketään. Mies suuttui tuosta ja haukkui mm. ahdasmieliseksi, sosiaalisesti rajoittuneeksi jne., vaikka ihan asiallisesti onnittelin juhlasankaria ja olin pari tuntia juhlissa.

- Eilen meinattiin ruveta touhuamaan " sängyn puolella" . Mies sitten ilmeisesti väsyi ja käänsi kylkeä. Koska olin jo valmiiksi kiihottunut, jatkoin homman sitten itse loppuun asti (ajattelin, että ehkä mieskin kiihottuu jos näkee ekaa kertaa mun masturboivan). No tuon jälkeen mies kääntyi inhoten minuun päin ja kysyi vihaisesti: " ootko sä joku perkeleen seksiaddikti" ? Kuulemma touhuni meni täysin yli ja olen outo. Lisäksi mies kysyi, että miten mun aiemmissa suhteissa on ollut nuo seksiasiat. Mies sanoi, että hän rakentaa luottamusta omalla tavallaan ja en voi siitä loukkaantua. Tänään mies sitten oikein puoliväkisin halusi seksiä, sanoin noin 5 kertaa että " ei" , mutta mies sitten itse tyydytti itsensä ja roiski yhtäkkiä naamalleni lastinsa (makasin siis sängyssä miehen vieressä). No, mies sitten heti tuon jälkeen pukeutui ja lähti.

Nyt mulla on omituinen olo. Ihan kuin mua ei ihan kunnioitettaisi. Olen ollut miehelle mielestäni erittäin hyvä tyttöystävä. En nalkuta, kuuntelen miestäni, kokkaan, hieron hartioita, olen hellä, huumorintajuinen, ymmärtäväinen jne.. olen yrittänyt parhaani kaikin puolin. Olenko liian herkkähipiäinen, jos miehen käytös aiheuttaa mussa jotain " pahoja tunteita" ?

Sivut

Kommentit (148)

Vierailija

Minulla on pahasti narsistinen ex.. Ja tosiaan ne kaksi lasta hänelle... Sait hyvän neuvon tavarat säkkiin ja oven ulkopuolelle.. Niin pystyt olemaan vahva. Kai tiedät että kyse ei ehkä ole enää rakkaudesta vain sairaasta suhteesta, jossa mies latelee säännöt ja sinä tottelet. Tämä on sosiaalisten ja kilttien naisien ja miehien ns. sairaus jäävät helposti koukkuun/haaviin. Toivon voimia sinulle että oikeasti ymmärtäisit jättää hänet, koska et tule olemaan hänelle koskaan tarpeeksi ja hän tulee sen sinulle ilmaisemaan. Joten vuosisuodelta itsetuntosi ropisee ja sinun on entistä vaikeampi lähteä. Kyse on molempien riippuvuus suhteesta sinä pönkität hänen erinomaisuuttaan ja hän " halveksii" sinua että tuntee olevansa se erinomainen... Pidä mielessä järki ja kuoleta tunteet. Helpommin sanottu kun tehty, mutta yritä tsemiä sulle. Ilmoita miten kävi ap??? Ei ole sinun vika jos jäät?? Se on vaan surullista..

Vierailija

Jeesus sentään miten asennevammainen mies, nainen ei saisi tyydyttää itseään mutta mies saa ja eikö sänkyyn meneminen kerro yhtä hyvin miehen kevytkenkäisyydestä... Yhtä nopeasti sekin meni!

Narsismista en tiedä, mutta mulkku mikä mulkku. Ei kunnioita sinua, eikä taatusti välitä oikeasti.

Vierailija

Klassisesti: ansaitset parempaa!

Ja oikeasti: sinä ansaitset jonkun, joka kunnioittaa sinua. Miehen käytös esim. noissa kertomissasi seksijutuissa on sellaista, etten itse olisi katsellut hetkeäkään!

Vierailija

tätä ketjua. Se sitte kertois tälle mitä se on tehny. Sit noi muut arvostelis sen päätöstä. Sit tää sanos sille niin ja me mentäs yhessä leikisti siivoamaan.

Jooko.

Vierailija

Olen yleensä hyvin varovainen kehoittamaan muita eroon. Kuulostaa kirjoittamasi perusteilla siltä ettei mies kunnioita sinua pätkän vertaa. Kehoittaisin ainakin arvioimaan suhdetta hyvin HYVIN tarkkaan.

Vierailija

Miksi miehesi on paska: hänellä on ilmeisesti todella rajoittunut naiskuva, vaihtoehtoina madonna ja huora. Jos et ole madonna, olet huora... Ehkä juontuu uskonnollisesta kasvatuksesta, että kokee sinut paheelliseksi, ellet toimi kuten siveydensipuliseinäkoriste. Kysymys 1: miksi SINÄ olet kevytkenkäinen, jos olet suostunut sänkyyn liian aikaisin - eikö siellä sängyssä ollut mieskin? Kysymys 2: miksi SINÄ olet alkoholisti, jos juot pari siideriä - etkö sanonut miehesikin juovan? Ja niin edelleen. Älä alistu tuollaiseen, lähde nyt kun teillä ei vielä ole mitään sitovampia siteitä.

Vierailija

Älä nyt vaan anna sitten periksi kun mies alkaa kosiskelemaan!

Tuo pahaolo helpottaa lopulta ja löydät elämääsi vielä jonkun rakkautesi arvoisen miehen. Yksinolo on paljon parempi vaihtoehto kuin huono parisuhde.

Onneksi olkoon! Et ole seuraava Paula Björqvist!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat