Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä johtuu, että mulla on vauvavatsa ihan tuolla alhaalla ja toisilla se alkaa jo heti tissien alapuolelta?

Vierailija

Mun vatsa on siis sellainen, että joku olisi laittanut jalkapallon paidan alle. Vauva tuntuu olevan tosi alhaalla ja painaa virtsarakkoa jo nyt rv 21. Esikoisesta oli sama homma.

Onko tämä vain oman kropan muodosta kiinni. Eikö mulla ole ylempänä tilaa vauvalle vai miksi vatsa jää tuonne alas?

Kommentit (5)

Vierailija

Kohdun asentohan vaikuttaa aika paljon vatsan muotoon. Mä olen aika siro ja hoikka. Mulla kasvaa vatsa ihan suoraan eteenpäin ja se alkaa myöskin aika korkealta. Viikolla 21 oli sf-mitta jo 21, joten aika iso se oli alusta alkaen.

Vierailija

Minulla taas kun on tuota tilavuutta sisuskaluissa, niin maha jää alas eikä myöskään kasva kovin ulos.

Eiköhän se vatsan muoto ja sijainti tosiaan ole ihan vaan kunkin kropasta kiinni. Kohtu kasvaa siihen suuntaan mihin mahtuu. En kyllä kadehtisi niitä, joilla se maha nousee kovin ylös. On kuulemma tosi tukalaa hengittää, kun maha painaa keuhkoja.

Vierailija

Mitenkähän mulle käy kun olen kapealanteinen mutta isomahainen, siis aikuisenakin sellainen " vauvapyöreä" ? Olen ihan kuin kolmevuotias joka seisoo maha pystyssä. Olen kuitenkin laihduttanut 25kg ja mahassa on venymistilaa ja luulisi muutenkin olevan tilaa. Minkähänlainen maha mulle kasvaa raskaana ollessa?

Vierailija

serkkuni on melko samanlainen, mutta silti serkun vatsa nousi hirmuisen ylös.

No kai se mitä sisältä löytyy merkkaa enemmän.

Ap

Uusimmat

Suosituimmat