Helsinki on likainen

Vierailija

Kusta, kaljaa, roskia, sylkee, paskaa joka paikassa. Ja sit vielä seiniin töhertelyt päällä. Hyi hitto

Metrot on kuin kuormat kaatopaikalle... ihmiset mielestään hienoissa vaateissa siellä kusen ja kaljan hajussa...

t: landepaukku joka piipahti stadissa

Kommentit (15)

Vierailija

ainakin siistimmät kuin Helsingin.

Tottahan Helsingistäkin löytyy siistiä aluetta ja puhdasta, mutta kyllä keskustassa on paljon likaakin.

Vierailija

Lainaus:

sieltä noin 12 vuotta. Olin kesällä tosi järkyttynyt samasta asiasta, en todellakaan välitä mennä sinne juuri ollenkaan. Mua ei yhtään haittaa vaikka pääkaupunki ei koskaan tulisi lapsilleni tutuksi paikaksi.

vaikka pysyttelette pois täältä. Tuskin kukaan teidän perään jää itkemään.

Vierailija

Kyllä täällä eteläisessä Pohjois-Helsingissä vilja taipuu tuulisella pellolla, metsät kutsuu retkeilemään ja hevoset laukkaa lähes takapihalla.

Vierailija

Työni vuoksi olen reissanut paljon ympäri Suomea, ja kyllä sitä sottaa löytyy kaikkialta. Maalla on usein pihoilla autonromuja ja muuta rojua, eikä esim. huoltoasemat ja pikkukaupat ole sen siistimpiä kuin kaupungissakaan (usein jopa päinvastoin). Samanlaista ördäjengiä löytyy pikkukaupungeista ja räkäisiä baareja kaikkialta.

Helsinki on tietysti tiehämmin asuttu kuin joku Himinka, joten tottakai ne liat näkyy täällä eri tavalla.

Vierailija

sieltä noin 12 vuotta. Olin kesällä tosi järkyttynyt samasta asiasta, en todellakaan välitä mennä sinne juuri ollenkaan. Mua ei yhtään haittaa vaikka pääkaupunki ei koskaan tulisi lapsilleni tutuksi paikaksi.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat