Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen ex-pano lähettelee yöllä viestejä

Vierailija

Ottaa päähän, minulla ei onneksi ole noin törkeitä/huonokäytöksisiä ex-kumppaneita, jotka reilun vuoden yhdessä olon jälkeen lähettelisivät yöllisiä " mitäkuuluukukkuluuruu" -viestejä.

Mies vaan nostelee olkapäitään, eikä asia näytä häntä haittaavan ja ihan auliisti kertoo jos viestejä on tullut.

Itseäni ärsyttää suunnattomasti tuollainen käytös, tekisi mieli tehdä jotain tyhmää ja radikaalia, ja antaa ämmän kuulla kunniansa....

Sivut

Kommentit (27)

Vierailija

Olen nähnyt ne viestit, mies vaan ei saa sanottua sille eukolle, kun ei kerran kiinnosta. Helevetti, minuapa kiinnostaa ja loukkaa se että äijä antaa sillä vaan sellaisen kuvan sille naikkoselle että on ihan ookoo viestitellä näin öisin.

Luotan kyllä 100 % mieheeni ja tiedän ettei asiassa ole enempää.

Katsotaan mitä se eukko vastaa, mies saa nyt lähettää vastinetta.

Vierailija

luulen, että mies pitää naiseen itsekin yhteyttä, kun kerran viestittely jatkuu. Mulla on vuosien varrella ollut monta sitkeätä viestittäjää, mutta kyllä ne loppuivat, kun en vastannut mitään.

Vierailija

minäkin viestittelen exilleni -ja he minulle sopivan tilaisuuden tullen. Eihän tämä niin vakavaa ole! Ei ole tarkoitus rikkoa kenenkään välejä, on vain kivaa muistella menneitä ja ehkä vähän harrastaa puhelinseksiä paremman puutteessa.

Vierailija

laittaa viestin milloin sattuu, ja joskus soitan " ykköset" illalla sanoakseni hyvät yöt ja että ajattelen häntä. tietysti salaisesta numerosta.

Vierailija

Mutta siis...

Tuntuu vahvasti siltä, että suhde ei olekaan ihan niin viaton miehesi puolesta... Ymmärsin ettet ole nähnyt viestejä? Eli silloin perustat tietosi miehen kertomaan?

Itselläni on eräs vanha ystävä (ex-miehen paras kaveri) joka lähettelee uskollisesti viestejä ja on usein ehdottanut vaikka mitä satunnaiseksistä avioliittoon. Nyt on mennyt itse naimisiin, mutta " unohtanut" kertoa minulle siitä.... Viimeksi viime viikolla tuli viesti että pystyisi järjestämään käynnin (välimatkaa 250km) luonani jos otan vastaan (en ota, koska tarkoitusperät ovat ilmeiset)

Tiedän yhteisen ystävän kautta että kertoo vaimolleen juuri tuollaista juttua lähettämistäni viesteistä. Itse vastailen tyyliin " kiitos kysymästä, hyvää kuuluu"

Vierailija

On tiennyt jo vuoden. Mieheni vastasi heti joskus alkuaikoina tälle naiselle ,joka viestitteli TAAS kerran yöllä seksin toivossa,että hän seurustelee kanssani.

Ap

Vierailija

Mikä siitä myöhään viestittämisestä tekee niin hankalaa? Kai sitä voi viestit lukea aamulla herättyään, en minä ainakaan pidä tekstiviesteissä merkkiääntä kovalla, jotta ei häiritse.

Vierailija

Enemmän siihen muijaan kirpaisee se, että miehesi itse käskee jättää hänet rauhaan, kuin että sinä käsket jättää miehesi rauhaan.

Vierailija

oletko varma, että hän on nimenomaan exPANO ?

Siksi vain kyselen, kun mulla on käynyt monta kertaa niin, että olen ollut miehen kanssa vain ja ainoastaan kaveri ja mitään meidän välillä ei ole ollut. Mutta annas olla, kun miehet alkavat seurustelemaan, niin johan kerrotaan tyttöystäville ties mitä sepustuksia mitä meidän välillä muka olisi ollut !?!? Tai annetaan ymmärtää... en kyllä tajua tuota logiikkaa. Halutaanko tehdä tyttis heti mustasukkaiseksi ja itsestä kiinnostavampi vai mitä.

Noh joskus sitten olen soitellut mitä kuuluu niin taustalta kuuluu tyttöystävän ääni " lopeta jo sen huoran kanssa jaarittelu..." tai vastaavaa. Tosi kivaa joo !

Vierailija

Miehelläni ei ole enää naisen numeroa puhelimessaan,eikä näitä viestejä. (On poistettu sitä mukaa kun saapuu) En tiedä naisen koko nimeä. Jotenkin toivoisin että mies tajuaisi itse ilmoittaa naiselle, että tälläinen toiminta ei ole kovin mukavaa kummallekaan meistä. En tiedä ymmärtäisikö nainen, tuntuu muutenkin niin epätoivoiselta, eikä suinkaan järkevältä....

Ap

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat