Lapseni päiväkotiin tuli lesbojen lapsi.

Vierailija

Miten selitän lapselleni miksi lapsella on 2 äitiä ja missä isä? Kun itse en pidä tuota oikeana elämäntyylinä.

Sivut

Kommentit (30)

Vierailija

" Eikös se Jessekin opettanu että kohtele muita, niinkuin haluaisit itseäsi kohdeltavan? Mites tää lesbo/homoviha suhtautuu tähän?"

Olenko sanonut, että vihaan lesboja ja homoja? En.

Ei se ole multa pois, jos lesbo- tai homopari " hankkii" lapsen tai useamman. Jokainen on sellainen kun on, pääasia että on hyvä olla.

Henkilökohtaisesti taas olen sitä mieltä, että lapsi tarvii/ansaitsee isän ja äidin.

Asiasta vois vääntää tietysti vaikka kuinka, mutta mä en siihen vääntöön ainakaan lähde.

Vierailija

Jos lapsi kysyy mikä on hyvin epätodennäköistä, harvat niistä toistensa perheoloja kommentoi, sanot vaan, että sen ja sen kotona asuvat mirkku ja maija, ja maija on äiti (tai mirkku) ja toinen kumppani. Mun oma lapsi piti eskarissa jo ihan luonnollisena, että naapiurissa asui homopari, sanoin vain, että joskus mies rakastaa miestä ja nainen naista ja se on ihan ok. Lapsia he eivät voi keskenään saada, vaan vauvasiemen pitää hankkia jostain. Lapsi piti tätä ihan järkevänä, KATSOKAAS LAPSET EIVÄT MORALISOI JA KUMMASTELE, vaan aikuiset. Hävetkää!

Vierailija

Aina jonkun vanhemmat on muita köyhempiä/rikkaampia, terveempiä/sairaampia, kauniimpia/rumempia tai ehkä kummallisissa ammateissa, ja lapset saattavat näistä syistä johtuen tai todennäköisesti johtumatta elää onnellisemmassa perusperheessä/kulissimmassa perheessä/uusioperheessä kuin itse.

Mitenkäs jos antaisi kaikkien kukkien kukkia ja antaa lapsen tehdä omat johtopäätöksensä maailman menosta ihan ilman johdattelua.

Vierailija

niin niillä on taipumus hakeutua toistensa seuraan,eihän sitä turhaan puhuta homoyhteisöistä. Sitäpaitsi päikkärien henkilökunnassa on paljon sen suuntauksen väkeä. Tiedän kun olen ollut. Yhdestäkin jouduttiin sanomaan kaksi hoitajaa irti kun ne jäi töiden jälkeen sinne tiloihin harrastamaan. Teillä voi olla heikäläisiä siellä päiväkodissa.

Vierailija

Ok, eli homosuhteet suvaitseva ihminen on parempi kuin se, joka niitä ei suvaitse?

Miksi pitäisi suvaita asioita lähinnä vain siksi, että " niin nyt vain _kuuluu_ tehdä" ?? :O

Miksi pitäisi muuttaa omia periaatteitaan (mikä on oikein ja sallittua, mikä ei jne.) siksi, että " tällä hetkellä ajatellaan näin" ?

-Eelia-

Vierailija

-kansan syvät rivit täällä kirkasotsaisina keskustelevat terhakkaasti. Eiköhän se riitä, jos lapsi yleensä kenenkään perhekokoonpanoa ihmettelee että on olemassa erilaisia perheitä. Olkaa vaan oikein tuomitsevia lastenne kuullen ja edestänne löydätte viimeistään teini- iässä... ;)

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat