kamala mustasukkaisuusdraama tuolla koululla. eivät tienneet rakastavaiset että

Vierailija

mustis äxä tulossa tappomielellä. huh huh

Kommentit (6)

Vierailija

" Näille hauskanpitäjillekin tulle maksun aika."

Entäs jos itse jättää ja jätetty katkerana polkee kaikella tavalla toisen jalkoihinsa?

Tulee pyssyn kanssa perässä? Vie lapset ja palkkaa kalliin asianajajan viemään tuhkatkin pesästä? Levittelee perättömiä juoruja?

Kyllähän minä olen sitä mieltä, että ero kuin ero, on sääli, ettei osata käyttäytyä kuin aikuiset vaan annetaan mustasukkaisuudelle valta.

Jonniinjoutavata se tappelu ja uikutus. Kertakaikkiaan. Ja kanssaihmisten sensaatiohakuisuus ja taivastelu vain ruokkii näiden exien mustasukkaista ja lapsellista käyttäytymistä.

Vierailija

En tietenkään tunne tätä kyseistä tapausta, mutta uhrit olivat kuitenkin jättäneet aviopuolisonsa ollakseen yhdessä.

Meillä lähipiirissä on meneillään vastaavanlainen tapaus, jossa perheet on jätetty täysin kylmästi, parilla itsellään on huippuhauskaa ja jätetyt poljetaan jalkoihin.

Joskus näissä mennään liian pitkälle puolin ja toisin.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

En tietenkään tunne tätä kyseistä tapausta, mutta uhrit olivat kuitenkin jättäneet aviopuolisonsa ollakseen yhdessä.

Meillä lähipiirissä on meneillään vastaavanlainen tapaus, jossa perheet on jätetty täysin kylmästi, parilla itsellään on huippuhauskaa ja jätetyt poljetaan jalkoihin.

Joskus näissä mennään liian pitkälle puolin ja toisin.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat