Mielipiteitä näistä kolmesta väristä?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Hei!

Olen ihastunut seuraaviin matkarattaisiin, mutten osaa päättää väriä:

http://www.lastenturva.fi/tuotevalikoima/matkarattaat/icoo_rattaat.html

Rattaat toimisivat yhdistelminä ensimmäiset kuukaudet ja kantokasseissa on samat värit kuin rattaissa. Jos tulija olisi tyttö, ostaisin ehdottomasti nuo viininpunaiset. Mutta mitäs jos tulijan sukupuolesta ei ole varmuutta? Taitaa tuo punainen olla ihan liian tyttömäinen pojalle? Itse tykkäsin aluksi myös noista keltaisista, mutta miehen mielestä " ne näyttävät ihan joltain postikärryiltä, liian räikeät" ...Tuleeko mieleen, entä ovatko liian räikeät, teidän(kin) mielestänne?

Itse en taasen noista turkooseista hirveästi välitä, jostain syystä, mutta ovat miehen mielestä parhaimmanväriset... Mitä mieltä olette? Mitkä itse ostaisitte, jos ette tietäisi tulevan vauvan sukupuolta? Kiitos kommenteista!

-Napsugar

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Juu, ehkä teemme niin, että odotamme vielä kärsivällisesti ja ostamme rattaat vasta myöhemmin.

" Tuo pinkki väri on ihana ja varmasti jällenmyyntiarvoakin on! Kumpi teistä tulee työntelemään rattaita enemmän, sinä vai miehesi? Kummalle väri on tärkeämpi? Minusta nuo pinkit rattaat näyttäisivät makeilta myös miehen työntelemänä..."

Joo, ei toi jälleenmyyntiarvo mulle se tärkein kriteeri ole todellakaan, mutta en usko että noista mikään väri jälleenmyyntiarvoa hirmuisesti laskeekaan... Ai kummalle meistä väri on tärkeämpi? :) No ehdottomasti minulle! Miehelle kelpaavat kaikki, mutta sanoi kyllä tykkäävänsä eniten turkooseista. Ja eiköhän me niitä suht tasapuolisesti työnnellä (eli siis minä tasaisella ja mies aina ylä- ja alamäissä!). ;)) Heh.

Vierailija

Emme vielä tiedä, hankimmeko rattaat Suomesta vai Saksasta (mies reissaa sinne säännöllisesti), mutta jos päädymme tilaamaan ne Suomesta, tuosta sinun vinkistäsi on varmasti paljon iloa, kiitoksia hirmuisesti! :) Tiedätkö, saako Suomesta tilattua sitten myös rattaisiin yhteensopivan turvakaukalon ja vetolaukun lentomatkoja varten? Kun noita olen nähnyt myytävän saksalaisilla nettisivuilla, mutta en suomalaisilla...

Vierailija

ostaisin.

Pidän turkoosista muuten, mutta mielestäni ne turkoosit näyttivät jotenkin tavallisen tylsiltä ja minun silmini enemmän vaaleansinisiltä kuin turkooseilta.

Keltainen taas oli mielestäni kivasti oranssiin vivahtava. Sitten en ostaisi jos sitä keltaista olisi vaunujen sisällä. Olisi vauvan silmille liian räikeää...

Vierailija

MinniMe: Eivät kaikki halua tietää vauvan sukupuolta etukäteen! :) Mutta joo, voi olla että hankimme rattaat vasta sitten, kun vauva on " olemassa" - silloin saadaan ostettua rattaat juuri HÄNELLE, oli sitten tyttö tai poika.

Stine: Vähän sama vastaus kuin edelliselle; en halua ostaa rattaita jälleenmyyntiarvoa ajatellen, vaan nimenomaan juuri meidän lapselle. :) Ja eiköhän laaturattaille aina jatkokäyttöä löydy, vaikka olisikin ostettu " rajoittava" väri.

Mutta joo... Turkooseista näytetään tykkäävän eniten, mutta lisääkin värimielipiteitä saa vielä laittaa! :)

Vierailija

Ehkä kannattaa odottaa lapsen syntymään, mikäli rattaat saa kätevästi ostettua tai tilattua sen jälkeenkin. Yleensä rattaita ei tarvitse ensimmäiseen viikkoon pariin, riippuen tietenkin siitä, mihin vuodenaikaan vauva syntyy.

Tuo pinkki väri on ihana ja varmasti jällenmyyntiarvoakin on! Kumpi teistä tulee työntelemään rattaita enemmän, sinä vai miehesi? Kummalle väri on tärkeämpi? Minusta nuo pinkit rattaat näyttäisivät makeilta myös miehen työntelemänä....

Vierailija

on hyva unisex vari...

mutta :-), miksi et seuraavassa ultrassa kysy, kumpi tulee, saastyt taltakin pahkaamiselta?.....

toi pinkki on aika sahakka....

Vierailija

" Osaatko jo ajatella minkävärisiä vaatteita tulevalla vauvalla tulee olemaan (varsinkin ulkovaatteet)? Ettei sitten kovasti riitele rattaitten kanssa :)"

Osaan toki, kun muutenkin olen aina niin tarkka värien ja sävyjen kanssa (Miehen mielestä mulla on suorastaan pakkomielle:). Siksi varmaan pelkäänkin valitsevani " väärät" , jos en sitten myöhemmin väristä enää pidäkään - joskus mulla vaan jotkut värit alkavat ihan särkemään silmää! :) Mutta siiis lasten vaatetuksesta... Tytöllä tulisi olemaan lämmintä keltaista, antiikkivihreää, antiikkiroosaa, luonnonvalkoista, ruskeaa, sairaalanvalkoista, pellavanväristä... Pojalla myös, mutta ei tuota roosaa. :) Tummansininen on kans ihan jees, muuten sininen on aina ollut mulle vähän vaikea väri - varmaan siks niin arastelenkin noiden turkoosien rattaiden kanssa, vaikka periaatteessahan väri on ihan raikas ja muodikaskin.

Vierailija

Keltainen on mun inhokkiväri nro yksi, ja pinkit on rajoittavammat. Jos miettii jälleenmyyntiä, niin poikien vanhemmat ei kiinnostu, tai jos miettii että teille tulee lisää lapsia, niin mitäs jos seuraavat onkin poikia vaikka eka olis tyttö?

Vierailija

Ostaisin turkoosit. Tytölle taasen ehdottomasti nuo pinkit. Tuosta keltaisesta en itse oikein välitä. Muutoin aika makeannäköiset rattaat :-).

Vierailija

Hankimme kyseiset rattaat nimenomaan turkooseina kesällä. Ovat olleet todella hyvät käytössä ja tyytyväisiä ollaan. Meillä tosin ovat kakkos-rattaina autossa lähinnä kauppareissuja varten, mutta ainakin myyjä kehui, että menisivät ainoinakin nimenomaan kantokassin kanssa. Matkarattaiksi ovat todella tukevat ja rullaavat hyvin ja jousitustakin löytyy.

En tiedä, mistä olet rattaita hankkimassa, mutta vinkiksi hinnasta:

Katselin rattaita Suomen Lastenvaunutukussa Espoon Suomenojalla ja hinta oli 399 ¿. AT Lastenturvassa tuo 369¿. Itse tilasimme vaunut netin kautta Vauvattaresta (www.vauvatar.fi) ja hinta oi 269¿! Ja tuohon hintaan tulivat ilman mitään postimaksuja kotiovelle asti! Katsoin Vauvattaren sivuilta, että nyt kyseisiä rattaita ei heidän sivuillaan näy minkään värisinä , mutta ehkä kannattaa kysyä josko niitä vielä olisi, jos kiinnostaa. Myös OZ Baby Turussa (www.ozbaby.fi) myy samaan 269¿ hintaan, mutta heillä ei kaiketi ole nettikauppaa?

Vierailija

Ainakin jos ovat luonnossa lämpimänkeltaiset, kuten nimi viittaa. Tosin mulla on turkoosikiintiö aivan täysi. Varsinkin noin paljon ärhäkkää turkoosia... tehosteena tuo väri vielä menisi ;) Kyllästyn turkoosiin tosi nopeasti, joten siksi ostan sitä varovaisesti.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat