MIKSI mulla menee tosi huonosti :' ( HÖH!! Kesän olin

Vierailija

töissä muualla (samalla paikkakunnalla missä lapsuudenkaverini asuvat). Koko ajan aistittavissa jonkinlaista kateutta ilmassa opiskelujeni takia, vaikka samanlainen mahdollisuushan kaikilla on opiskella jos kiinnostaa :( Ikäviä kommentteja miehestäni joka on todella herttainen ja mukava tyyppi.. Mm yksikin hyvä ystäväni sanoi, " säälin miestäsi" kun on muka niin kurissa vaikka on oikeasti osallistuva ja itsestään huolehtiva tyyppi:( Kommenttien tarkoituksena selvästikin vain pahoittaa mieleni.

No opiskelupaikkakunnan kaverini ottivat yhteyttä ja kovasti pyysivät että tulisin vielä tänne opiskelemaan (ei olisi tarvetta enää olla yliopistolla välttämättä)! Nyt kun tulin tänne ja olen täällä yksin

-yksi " kaveri" ei vastaa puhelimeen

-yksi kertoi iloisesti, että menee mieluummin illanviettoon toisella porukalla eikä pyytänyt minua siihen

-yksi kertoi menevänsä muualle ja yleisesti viittasi iltaa " olisihan se kiva nähdä ihmisiä loma jälkeen" eli ei minua vaan yleisesti kaikkia...

Nämä asiat jotenkin kasaantuu ja tuntuu, että OLEN TODELLA yksinäinen, surullinen, masentunut... Kävin jo suihkussa ja piti alkaa meikkaamaan, mutta vetäisinkö pyjaman päälle ja jatkaisin tenttiin lukemista kun ketään ei kerran vähempää vois kiinnostaa nähdä tai lähteä juhlimaan opiskelujen alkamista..

Tuntuu että olen ihan yksin. Kaikki kaverit " pettää" :(

Kommentit (5)

Vierailija

Olen itse asunut uudella paikkakunnalla pari vuotta ja saanut paljon uusia hyviä kavereita ja hyvänpäiväntuttuja. ainakin seuraa riittää kaupungilla.

Vierailija

Jos olet asunut täällä vasta vuoden ja ollut koko kesän poissa, eivät ihmiset ehkä enää samalla lailla muista sinua tai ovat unohtaneet jo kuinka mukava olitkaan! Mene vaikka jonnekin ulos syömään miehesi kanssa ja kutsukaa opiskelukavereitasi, joiden kanssa haluat kaveerata ensi viikonloppuna teille ensin syömään ja sitten jatkatte iltaa johonkin baariin! Pää pystyyn vaan!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat