G:Annatteko perhe-elämästänne ruusuisemman kuvan?

Vierailija

Me taidetaan antaa. Syynä siihen kait se, että ei ole sellaisia luottoihmisiä joille voisi asioista kertoa. Suuria ongelmia meillä ei ole, mutta sellaisia kuitenkin että niistä ei kukaan tiie. En halua ruokkia uteliaita, toisten ongelmista kiinnostuneita ihmisiä meidän tosiasioilla koska eivät itsekään kerro vähäistäkään itsestään ja perheestään..

Kommentit (10)

Vierailija

oikeesti mulla ei oo yhtään niin läheistä ystävää jolle vois näyttää tilanteen kokonaisuudessaan. mehän ollaan täydellinen perhe ja mulla on ihannemies. Lapsi vaan on ihan yhtä kiltti ja ihana todellisuudessakin!

Vierailija

En tiiä miks. Mut jos pihassa on muita lapsia äiteineen, mä komennan mun lasta tiukemmin ja saatan olla todella natsi. Outoa.

Mä oon kyllä sellasen luokan valittaja, että varmaan kaikilla on mun ja lapsen elämästä sen perusteella negatiivisempi kuva kun mitä se onkaan.

Vierailija

Moni tuttu luulee varmasti vieläkin meidän viettävän " täydellistä perhe-elämää" . Jotkut ystävät kuitenkin jo tietävät missä meidän perheessä mennään.

Vierailija

Meillä menee oikeasti niin hyvin tällä hetkellä, että mielummin en myönnä sitä itsellenikään, ettei tule pettymystä jos alkaa menemään huonommin.

Vierailija

Se mikä jää helposti sanomatta on että normaalielämä on tietysti yleensä jotain siltä väliltä. Ainakin nettitutuille mun elämäni näyttäytyy varmaan mustavalkoisempana kuin mulle itselleni: ikään kuin joka toinen päivä mun elämäni olisi aivan mielettömän ihanaa ja joka toinen päivä ihan perseestä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat