Idiootti uimahallissa

Vierailija

Tapahtui eilen uimahallissa: Menin 4-vuotiaan tyttäreni kanssa saunaan. Tyttö heittää saunassa mielellään löylyä. Tyttö ilmaisikin halunsa löylynheittoon ääneen, joten autoin tyttöä kiipeämään löylyämpärin viereen. Mitä tekee lähellä istunut lihava naisihminen? Nappaa löylykauhan, heittää sillä löylyä ja jää istumaan lauteelle se kauha kädessä. Jäin suu auki katsomaan ja mietin, että pitäisikö sanoa jotain. Siinä se vaan nökötti kuin tatti lauteella ja piteli kauhaa kädessään. Aina välillä viskoi lisää löylyä. Lopulta tyttö sanoi, että on liian kuuma ja halusi pois.

Täti ei muuten edes istunut ylimmällä lauteella, vaan toiseksi ylimmällä. Yleensä kai nämä ankarat löylyttelijät istuvat ylhäällä, missä on kuuminta.

Mitä olisitte itse tehneet ko. tilanteessa?

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

Seurausta siitä, että ovat jääneet elämässään jotakin paitsi, joten siksi ovat pikemminkin sääliteltäviä tapauksia. Sitä vain toivoo, ettei kovin usein törmää näihin täteihin, joiden röyhkeydellä ja pahanilkisyydellä ei ole niin mitään rajaa.

Vierailija

jos sanoo jotain ihmistä läskiksi. Läski ku läski. Saahan laihojaki sanoa Että " eräs laiha nainen sielä sun täälä" ... ja kukaan ei varppina olis heti et " MITÄ SANOITKO LAIHA, OLETKO JOKIN LAIHELIINIRASISTI,MITEN SE TÄHÄN LIITTYY"

Vierailija

Voi, täti halusi kanssa heittää löylyä... No, me voidaan kai heittää ensi kerralla.

Tällöin täti olisi voinut tajuta antaa kauhan lapselle, ellei sitten ottanut sitä ihan piruuttaan.

Vierailija

Ja jos nyt varta vasten autan lapsen sinne löylyämpärin viereen, niin luulisi tyhmemmänkin ymmärtävän, vaikkei kuullut olisikaan puheitamme. Mietin kyllä, että sanonko, mutta jotenkin sen tädin käytös oli niin uskomatonta, että vaikutti, ettei käynyt niin sanoakseni ihan täysillä pytyillä. Kuka nyt omii julkisessa uimahallissa löylykauhan itselleen? Ja ihmetytti se, että heitti välillä löylyä, muttei silti halunnut istua ylimmällä lauteella.

No eihän se lihavuus mitenkään tähän liity. Kunhan mainitsin, kun pänni kyseinen ihminen. Se täti oli kyllä aivan valtava ja peitti melkein puolet lauteesta. Ehkä lihavuus lisäsi käytöksen lisäksi vaikutelmaani siitä, ettei tädillä ollut kaikki ihan kotona. Kun joskus, siis huom. joskus, massiivinen lihavuus liittyy henkisen puolen sairauksiin. Siksi pidin suuni kiinni.

Eipä tuo nyt suuren suuri asia ollut. Kunhan äimistelin ja piti jonnekin purkaa ärsyyntymiseni tapahtuneesta.

ap

Vierailija:

Lainaus:

Tällöin täti olisi voinut tajuta antaa kauhan lapselle, ellei sitten ottanut sitä ihan piruuttaan.

Vierailija

Kerran eräs n. 50-kymppinen täti sanoi mulle näin kun olin menossa vaunuilla junaan: EI, ÄLÄ TULE TÄNNE NIIDEN VAUNUJEN KANSSA... voi juma et mulla kiehu.. olin ihan äimän käkenä... olisko mun pitänyt kävellä 15 kilsaa vauvankaa kotiin? Mun oma äiti oli mukana ja tokaisi tädille etää kyllä varmasti tullaan tähän junaan... täti siinä jotain tuhahti, mutta ei sanonut enää mitään... olisi todennäköisesti saanut turpaansa, sen verran paljon hirtti kiinni meikäläisellä...

Vierailija

hetken päästä uudestaan saunaan ilman lihavaa naista. Tää elämä vaan nyt on tämmöstä. Minkäs sille muiden huomaamattomuudelle voi ja tarviiko sitä nyt itekään aina piitata kaikesta nii kauheesti.

Vierailija

Olin jonottamassa kassalle yhden pienen ostoksen kanssa ja oli tulossa minun vuoroni. Viereiselle kassalle jonotti täti, jolla oli n. 30 lankarullaa ja muita ostoksia ja hänen kassansa lähti johonkin liitämään. Tämä täti kiilasi eteeni ja kassa ehti ottaa hänet. Kysyin voisinko maksaa yhden pienen ostokseni ensin, mutta täti kymmenine lankarullineen ei tähän tietenkään suostunut. Sitten täti vielä kuittasi, että hänellä ei olekaan kiire kaljalle! Tämä oli aika absurdi kuittaus, koska en edes käytä alkoholia. Teki mieli revetä ja sanoa mummolle tosi pahasti, mutta onnistuin hillitsemään itseni.

Vierailija

Meillä on usein bussissa käynyt niin, että tyttäreni on pyytänyt että kerron milloin hän voi painaa pysähtymisnappia. Kun sitten sanon tyttärelleni, että " nyt voit painaa, jäädään seuraavalla pois" niin nämä matamit ryntää heti painamaan nappia, ettei vaan lapsi saisi sitä iloa!

Jokainen äiti tietää miten lapset tykkää painaa bussissa pysähtymisnappia!!!

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat