Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Meidän 5-vuotias, vilkas vipeltäjä aloittaa temppukoulun...

Vierailija

...joka kestää 45 minuuttia kerrallaan. Pitääkö minun istua pukuhuoneessa odottamassa se aika vai voinko mennä esimerkiksi käymään lähellä sijaitsevassa kirjastossa. Tyhmä kysymys, mutta olen saanut vaikutelman, että muut vanhemmat odottavat aina paikanpäällä. Miksi?

Kommentit (8)

Vierailija

Ajattelin pari ekaa kertaa kytätä " pukuhuoneessa" tms. mutta sitten voisin lähteä muualle. Jumppa kestää 45 min ja meille kotiin on alle 5min kävelymatka. Ehtisi tehdä paljonkin tuossa ajassa kotitöitä ilman muksua. Ja jos tarvii niin nopeasti pääsee sitten puhelinsoitosta paikalle. Kysyn toki, mutta mielestäni aiempina vuosina on vanhempien lasten vanhemmat lähteneet. Itse olen ollut mukana aiemmin vain niissä missä vanhemmat on mukana. Sama 4v käy nyt myös srk:n kerhoa, jonne päivällä hoitotäti vie, eikä tosiaan jää käytävään kyttämään vaan hakee sitten kerhon jälkeen.

Vierailija

Muutamia ekoja kertoja odottelin, ja sitten kun ope ja talon tavat olivat tutut, kysyin, että haittaisiko, jos käyn kirjastossa. Ei haitannut.

Lähinnä tuossa voisi olla erona, että temppuleikeissä voi tulla pieniä kuhmuja, ja silloin ehkä äitiä kaivattaisiin kesken tunnin.

Vierailija

Eli että vanhemmat eivät päässeet enää tunneille mukaan. Koska tyttö jäi aina sinne reippaasti niin en jäänyt nököttämään oven taakse. Kävin ruokakaupassa, kirjatossa, lenkillä tms muskarin aikana. Olen takaisin aina muutamaa minuttia ennen, kun joskus ovat lopettaneet hieman ajoissa, ettei tyttö hätäänny jos äiti ei ole hakemassa.

Uusimmat

Suosituimmat