Oletko sellainen nainen, joka käyttää

Vierailija

" El Naturalista" tai Camper-tyylisiä matalia paksupohjaisia kenkiä?

kertoisitko, miksi et välitä ns. naisellisista kengistä? ovatko edellä mainitut kengät mielestäsi kauniita? mitä haluat viestittää kengilläsi?

Sivut

Kommentit (54)

Vierailija

ovat mukavat ja käytännölliset. Koroilla en osaa edes kävellä ja saatikka sitten se, että jalat tulee korkkareissa ihan älyttömän kipeiksi.

Vierailija

Ikävää että ap saa traumoja ja kärsii kun me muutamat emme viitsi pukeutua niinkuin hän haluaisi.

Minua ei voisi vähempää kiinnostaa mitä joku ajattelee minun kengistäni!!!

Jos ihmisarvoni tai kiinnostavuuteni riippuu siitä, millaisia kenkiä käytän niin ...

Onneksi ystäväpiirissäni ei moisia friikkejä ole. meillä ystävyys perustuu ihan muuhun.

Ihan yhtä lailla sinulta voisi kysyä, että etkö ole riittävän vetovoimainen persoona muuten, vaan sinun täytyy pukeutumisellasi ja kengilläsi viestiä muille että olet NAINEN ?

Vierailija

käytätä kenkiä vain itseäsi varten ja et välitä muiden mielipiteistä, silti laitat ne vihaamasi korot teatteriin ja tuohdut noin paljon kun kenkiäsi arvostellaan. Hmm...

Vierailija

Tuollaisia olen ihaillut monilla naisilla että ovat varmaan hyvät jalassa.

Nyt tiedän nimikkeet ja kauppoja mistä niitä saa. :)

PS: Käytän korkokenkiä tarvittaessa, mutta en todella pue niitä esim. lasten kanssa leikkipuistoon tai jos kävelyä tulee paljon. Vain ja ainoastaan esim. baariin lähtiessä tai juhliin, tai kenties töissä pidän varakenkinä jos tulee asiakkaita tai jotain yllättäviä hienompia tilaisuuksia.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

, mutta miksi normaali, terve ja nuori nainen käyttää niitä ihme latuskoja jotka näyttävät ihan hobitin kengiltä, en pysty ymmärtämään.

Vierailija

Ja ennenkaikkea haluan pysyä pystyssä. Vastapainoksi minulla on sitten erittäin avonainen kaula-aukko, pitkät hiukset ja tulenpunaista huulipunaa. Ja olen mielestäni erittäin naisellinen. Ja saan tarpeeksi miehiä.

Vierailija

mutta voin kertoa että minä viestitän kengillä mielentilaani ja persoonaani :)

Eli tänään voi olla korkkarit, huomenna tennarit... ja kummatkin tuntuu yhtä mukavilta

Vierailija

maiharin tyyppisiä monoja aika paljon. Asutaan maalla missä ei juuri ketään näe kun ulkoilee lasten kanssa. Lisäksi jalkani tosi leveä eikä mahdu siroon kenkään. Juhliin ja töihin on tietty kauniimmat sisäengät.

Vierailija

Kenkien on pakko olla tukevat ja korkoa saa/pitää olla kaksi-kolme senttiä, jos meinaan kävellä ja säilyä kävelykykyisenä.

Todennäköisesti kulkisin aika mukavissa kengissä ilman vaivojanikin, sillä tunnen riittävästi ihan nuoriakin ihmisiä, joilla on liian pienten ja korkeiden kenkien jäljiltä mahdottoman rumaan ja kivualiaaseen kuntoon pusertuneet jalat.

Vierailija

tähän mammojen raamatunlauseeseen, eli korkokengissä viihtyvä ja niitä käyttävä nainen on kireä ämmä ja ecco-kengissäja muissa " mukavissa ja järkevissä" jalkineissa hiihtelevä luonteeltaan niin valovoimainen ja viehkeästi keinahteleva, ettei hän tarvitse pönkitykseen naurettavia, kauniita naisten kenkiä.

Sama teoria pätee myös siihen, että hoikka ja muodikas nainen on pinnallinen nirppanokka ja lihava karjakkohuivi joka ahtaa munkkia tauluunsa on äiti amman ja steven hawkingsin risteytys.

Vierailija

mukavissa kengissään on paljon naisellisempi, kuin rumasti koikkeloiva äreä ämmä, jolla kengät ovat alkaneet päivän mittaan puristaa...

Itse ainakin muutun piruksi, jos jalat eivät voi hyvin ;-)

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat