Miten ihmeessä perustelen miehelle sen, että lasta ei saisi piiskalla ripsaista??? =/

Vierailija

Poikamme (7v) on joskus aivan mahdoton kun sille päälle sattuu ja tänään sitten mies menetti malttinsa täysin ja ripsaisi poikaa pepulle pienellä risulla...

Minä menin väliin ja mies valitti sitten minulle, että minä " vesitin" hänen kasvatuksensa ja kurinpidon ja annan kaiken periksi ja poika hyppii siksi silmille jne jne.

Miehen mielestä siis on ok jos joskus ripsaiseen, samoin ovat sanoneet hänen vanhempansa... Olen yrittänyt sanoa, että se on laitonta mutta ei mies sitä usko/ymmärrä sen vakavuutta (periaatteella: eihän sitä kukaan tiedä). Olen myös sanonut että ripsaisee minuakin jos olen tuhma, samalla periaatteella.... =/

Se kaaliin nyt vaan ei uppoa että se on todellakin laitonta ja niin ei saisi tehdä! Mitä ihmettä keksin!?

Poika " unohti" tapahtuneen nopeasti, oli hetken päästä kun mitään ei ollut tapahtunut mutta jättäähän tuo jonkinmoiset jäljet aina??

Miten teillä menetellään jos lapsi kieltäytyy tekemästä jotain, inttää vastaan vaikka miten käskee/pyytää, uhmaa vanhempiaan vieraiden nähden eikä tottele ja tekee tahallaan pahojaan....????

Kommentit (5)

Vierailija

tai koita kysellä miltä se miehestä tuntui kuin ripsaistiin takapuoleen.

ymmärrän kyllä tilanteesi, jotkut ihmiset ei vain tajua...

Vierailija

Onhan pyöräily ilman kypärääkin laitonta, mutta silti todella monet muuten lainkuuliaiset kiitävät menemään ilman kypärää. Tarkoitan, että jos joku ei koe jonkin asian olevan väärin, hän ei sitä lopeta vain siksi, että se on laitonta.

Vaikea selittää, mutta ehkä edes joku ymmärsi.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat