Voi hemmetin titi-nalle...

Vierailija

Mä oon yrittäny varjella lasta tolta sonnalta. Nyt en huomannu tossa touhuillessani, että toi alko juniorilta, samperi soikoon. Nyt lapsi on innoissaan, että hän haluaa jonain kesänä kattomaan tota titi-nallee...

Toi nainen on aika huorahtava ja eiks se oo joku hellari? En haluis lapsen saavan sellaisia vaikutteita.

Sivut

Kommentit (26)

Vierailija

olla kuin tunnin... Eikä lastenosastolla saa leikkiä.

Ja kotiin jos haluaa saman verran leikkitilaa ja ne samat kamat, maksaa vähän enemmän kuin 30 euroa...

Vierailija

Raskaat täydet kiertueet ja siellä talolla koko kesä, monta esitystä päivässä jne.

Helppohan se on aina yrittäjiä kadehtia. Luopa itse jotain vastaavaa tuolla työmäärällä!

Vierailija

Tuskin nuo vaaraksi lapsille ovat?? Enemmän ällöttää teletapit yms joita meillä katsotaan myös.

Poikani ei kyl aikoinaan kiinnostunut kummastakaan, muumit ja bingu oli pop.

Toivottavasti Riitta paranee että päästään joskus live konserttiin.

Vierailija

Hilarius-hiiri samaa kastia.

Kai nyt pikkulapsille kelpaa ihan kaikki, hyvähän sitä on käyttää hyväksi eikä yrittää mitään parempaa.

Vierailija

ja se oli kyllä todella ajatuksella tehty lapsille. Hirveästi erilaista tekemistä, aitoja juttuja ja kauniit maisemat ja toimivat systeemit!

Vierailija

Vanha omakotitalo täytetty Ikeasta ostetulla krääsällä. Ja sisään maksaa hirvittävästi. Tyttö kyllä tykkäsi, kun siellä näki niitä nalleja, mutta hintaansa nähden minusta aika köyhä paikka.

Vierailija:

Lainaus:

ja se oli kyllä todella ajatuksella tehty lapsille. Hirveästi erilaista tekemistä, aitoja juttuja ja kauniit maisemat ja toimivat systeemit!

Vierailija

pahalta sanoa näin kun hän jokin vko istten sai aivoverenvuodon...

Mua aina naurattaa kun yksi ystäväni hölöttää kuinka Riitta on ihana ja hänen lapselleen niin tärkeä....

Vierailija

Onneksi lapseni eivät halua katsoa Titi-nallea. Katsoivat kerran vähän kaverin luona ja molempien mielestä se oli tylsä. Minustakin aivan hirveä...

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat