Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uskaltaisitteko syödä 2 päivää vanhaa broileria?

Vierailija

Jääkaapista löytyi iso avaamaton pakkaus marinoituja, tyhjiöpakattuja broilerisuikaleita, viimeinen käyttöpäivä 19.10. Uskaltaisitteko paistaa ne tänään ruuaksi?

Kommentit (7)

Vierailija

mutta raakana päiväyksen yli menneistä paloja ei voi enää seuraavana päivänä tehdä ruoaksi. Ja marinadi haisee niin vahvasti, ettette te edes haista sitä lihan alkavaa pilaantumista sieltä marinadinhajun alta.

Vierailija

Ostin eilen viimeisen käyttöpäivän päiväyksellä merkittyjä lohisuikaleita, joista tein heti keiton. Keiton jämät laitoin jääkaappiin, uskallanko tänään vielä tarjota keittoa?

Tuota broileria en varmaan enää uskaltaisi käyttää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Jääkaapista löytyi iso avaamaton pakkaus marinoituja, tyhjiöpakattuja broilerisuikaleita, viimeinen käyttöpäivä 19.10. Uskaltaisitteko paistaa ne tänään ruuaksi?

Itse aikoinaan söin kanan fileesuikaleita 2-3 päivää vanhoja. Huomasin että lihassa oli (hieman harmaata ) ajatteli no paskat ei haise eikä mitään ,,no syötyäni nämä lähdin 3tunnin päästä lenkille ja lenkki päättyi ripulointiin metsässä :-). Joten en söisi itse !! Jos liha harmaata selkeästi en söisi , myös tuoksu jos on imelän tuoksuista heitä menee. Kanassa viim. käyttöpv. On mun mielestä takaraja.

Uusimmat

Suosituimmat