voiko pettämisen jälkeen saapa parisuhdetta kuntoon?

Vierailija

Miten on? Me yritetään mutta luottamus pula on kova..:(

Sivut

Kommentit (28)

Vierailija

tai ei teidän välit tule koskaan olemaan kun enne tota....

se on vain aina teidän välissä, sitä ei saa tekemättömäksi, vaikka teillä välillä olisikin tosi kivaa tai hyvä olla yhdessä.

anteeksi voi antaa, unohtaa ei milloinkaan.

ja valitettavaa, että kun kerran saa tuollasen anteeksi, tokalla, kolmannella, neljännellä kerrallla sen tekee helpommin.

suositan alottamaan uuden elämän ja löydät aidon onnesi taas.

älä alistu ottamaan rippeitä. ei miehellä ole oikeutta tehdä noin ja silti kuvitella voivansa tulla takas sydämeesi. törkeetä, halpamaista, ei arvosta sinua, ei edes rakasta tarpeeksi.

Vierailija

ehkä annankin liikaa arvoa ihastukselle, mutta pelkään myös samalla että mitä jos se onkin ollut jotain muuta? tiedän kyllä että kuulostaa " vainoharhaiselta" mutta tosiasia on etten ole meidän 11vuoden yhdessä olon aikana ihastunut keneenkään niin että olisin pitänyt yhteyttä tai tapaillut...

Vierailija

Mieheni on pitänyt yhteyttä toiseen naiseen puhelimitse ja tapailen.

Sain selville jo 3 kk sitten, mies jäi kiinni sattumalta. Mies ei kerro mitään oikeastaan tästä suhteesta mulle, ei kuulema kuulu. Sen verran olen saanut selville nimen ja tänään jopa vahingossa lipsautti iänkin.

Olen ihan hukassa, nämä tuskaiset kolme kuukautta olen itkenyt putkeen.

Olenko aivan väärässä, eikö tosissaan aviomiehen tekemiset kuulu minulle millään tavalla. Pitääkö minun vain sopeutua tilanteeseen, tietämättä mitään, eikö miehen tekemiset oikeasti kuulu minulle.

Vierailija

Elämä on opettanut, mies petti ensimmäisen kerran 6v sitten, annoin anteeksi. En siinä tilanteesta, pystynyt tekemään muuta. Nyt mies jäi kiinni toukokuussa ihastuksestaan/rakastumisestaan, käytiin koko kesä pariterapiassa, mies piti koko ajan suhdetta yllä. Kunnes jäi nyt muutama viikko sitten kiinni, laiton heti eropaperit, laitoin miehen lätkimään.

Se joka kerran pettää, pettää aina, muistakaa. En itsekkään voinut uskoa sitä 6v sitten, mutta nyt uskon.

Vierailija

että alkaako saamaan sitä naista pois mielestään, sillä et aio jäädä suhteeseen jossa on kolme osapuolta. Ei tietenkääns aa pois mielestään, jos mesettelee ym, tai muuten " herkuttelee" muistoillaan.

Vierailija

eli tähän " suhteeseen" kuului paljon puheluita ja mesettelyä ja joitain tapaamisia ja ilmeisesti suutelua...olenko liian " snisilmäinen" jos ja kun haluan jatkaa avioliittoamme vai? mulla on kyllä kova luottamuspula, mutta pääseekö siitä yli?

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

kestänyt useamman kuukauden ja ilmeisesti molemminpuolinen ihastus? kokemusta tälläisestä? Eli kyse on mieheni suhteesta joka loppui jokin aika sitten, muttei ilmeisesti ole päässyt yli toisesta naisesta vielä...:( mutta haluaa silti olla kanssani eikä erota...???

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat