Miksi vaan lihon, vaikka liikun hullun lailla? Tässä esimerkki viikko-ohjelmastani:

Vierailija

Eli juoksen viikossa 3-4 lenkkiä, joilla kulutan sykemittarin mukaan n. 600 kaloria. Lisäksi pyöräilen 600 kalorin pyörälenkin 2-3 kertaa viikossa, käyn pitkällä kävelylenkillä 2 kertaa viikossa, sekä lisäksi salilla 2-3 kertaa viikossa. Noiden juoksu- ja pyörälenkkieni pituus on yleensä 1-1,5 tuntia, kävely 1,5-2 h. Laskelmieni mukaan en missään tapauksessa syö yli 2000 kaloria per päivä. Olen 163 cm, 60 kg ja tavoitepaino 52-54 kg.

Sivut

Kommentit (62)

Vierailija

liikut aivan sairaan paljon. kropassasi ei tasan varmasti ole yhtään ylimääräistä kiloa, vaan paljon treenattua lihasta. jos ympärysmittasi on isontunut se on tapahtunut lihasten kasvun myötä. olet siis kertakaikkiaan parhaimmillasi nyt, treenattu ja lihaksikas.



jos halua takaisin vanhoihin vaatteisiisi (kokoa 32 ilmeisesti?), niin lopeta sellainen liikkuminen, joka kasvattaa tai ylläpitää nykyistä lihasmassaasi. ehdottomasti ei pyöräilyä, jos reidet on liian paksut. ei salia. juoksu ok, se ei juuri lihaksia kasvata vaan kuluttaa energiaa.



syömistä pitää sitten tietysti määrällisesti vähentää vastaavasti.



tuloksena pienemmät lihakset ja sirompi, mutta samalla myös kuivakkaampi kroppa.



tervemenoa siis epäterveellisemmille linjoille.

Vierailija

yli 40 asteen kuumuudessa. Hiki lentää ja minä laihduin 65kilosta 60 kiloon kuukaudessa, vaikka olin jo hoikka (pituus 177). Minäkin valmistaudun raskauteen ja tiedän mitä tarkoitat ;).

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:


. Tuo Hot-Jooga ei kuluta kaloreita enempää kuin tavallinen (olen kokeillut sitä sykemittarin kanssa), mutta hiki siinä virtaa ja sitä myöten varmaan poistuu myös paljon nestettä.



Kiitos vielä vastanneille!



Ap




Ei kulutakkaan sen aikana, vaan jälkeenpäin. Se nopeuttaa niin paljon aineenvaihduntaa. Se on sen salaisuus. Ehdottomasti paras! Sen on pakko olla syy miksi laihduin, koska mitään muuta muutosta en tehnyt.



Se hottis-addikti

Vierailija

Kerroin että juoksen puolentoista tunnin lenkkejä yleensä ja tuolloin minulta kuluu Polarin mukaan se 600 kaloria. Juoksen aika vauhdikkaasti, sykkeet on yleensä 140-155. Sama juttu pyöräillessä. ap

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:


Eli juoksen viikossa 3-4 lenkkiä, joilla kulutan sykemittarin mukaan n. 600 kaloria. Lisäksi pyöräilen 600 kalorin pyörälenkin 2-3 kertaa viikossa, käyn pitkällä kävelylenkillä 2 kertaa viikossa, sekä lisäksi salilla 2-3 kertaa viikossa. Noiden juoksu- ja pyörälenkkieni pituus on yleensä 1-1,5 tuntia, kävely 1,5-2 h. Laskelmieni mukaan en missään tapauksessa syö yli 2000 kaloria per päivä. Olen 163 cm, 60 kg ja tavoitepaino 52-54 kg.




Vierailija

Vierailija:

Lainaus:


Hot yogaan vielä, ettei se todellakaan nosta sykettä/kuluta energiaa enemmän kuin normaalilämpötilassa joogaaminen, olen itsekin tehnyt opiskeluaikana aiheeseen liittyviä empiirisiä kokeita, edes steppaaminen 80 asteisessa saunassa ei nosta sykkeitä pakkaslämpötilaan verraten.

Vierailija

Mitä vanhemmaksi tulee, sitä heikompaa on tuo laihtuminen. Vaikka miten liikkuu.



Muistan myös, kuinka minä olin pullistua pois vaatteistani. Olin silloin 28 v, ja kävin kuntosalilla kolme kertaa viikossa. Poljin paljon stepperiä ja tein lihaskunnon.



TAkapuoli pyöristyi niin, että housut kiristivät. Kun lopetin treenauksen, niin mahduin taas vaatteisiin. VAIKKA tein ihan normaalia lihaskunto-ohjelmaa, kohtuullisen pienillä painoilla ja pitkiä sarjoja. Joillain ihmisillä lihakset vain kasvavat.

Myös muistan, kun tein vatsalihaksia ja kylkiluihaksia. Mitä vahvemmat vatsalihakset, sitä paksumpi vyötärö.



PItäisi siis löytää se oma tasapaino.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat