Hassua

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Itse olin 16V kun sain ensimmäisen ja jotkut ajttelee olevansa nuoria 21 vuotiaana

Kommentit (6)

Vierailija

Minun mielestä meidät nuoret äidit voi jakaa myös näin: 13-18-vuotiaat on teini äitejä ja 19-25-vuotiaat on nuoria äitejä.

Mutta miksi olis tarvetta lokeroida ketään?

Hyvää syksyä kaikille meille nuorille äideille :)

Vierailija

Tarkoitinkin miten eri tavalla ihmiset kokee olevansa nuoria.Toki 20 vuotiaat onkin nuoria,itselläni oli silloin jo 2 lasta ja 24 vuotiaana 3.Jos olisin saanut esikoiseni parikymppisenä, olisin varmasti tuntenut olevani nuori äiti.Ja ne 13 vuotiaat äidit on tosi nuoria kun ovat lapsia vielä itsekkin.Mutta varmasti useimmat ottavat äitiyden yhtä tosissaan kuin me muutkin.Hyvää jatkoa kaikenikäsille äideille=)

Vierailija

ite oon 21 ja olen kyllä nuori äiti (tai tuleva kenties jo huomenna) ja nuori tulen olemaan vielä monta vuotta.useimmat ystäväni niinkuin minäkin aikoivat/aikovat tehä lapsia vasta vuosien päästä..

Vierailija

ensisynnyttäjä on " nuori" koska on nuorempi kuin keskiverto.

Itse sain ekan lapsen kun olin just täyttänyt 20 ja aika yksinäistä oli, ikätoverit piti aika friikkinä ja neuvolassa ihmeteltiin että oliko tämä nyt tosiaan suunniteltu. Eli tottakai olin nuori äiti kun muhun suhtauduttiin sillä tavalla.

Jotkut muuten saa ekan lapsen 13-vuotiaana eli onko tuo 16 nyt sit niin nuori... ;-) !

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat