Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset, tykkäättekö siitä, että mies hyväilee

Vierailija

peppureikää samalla kun ratsastatte? Tänään tein vaimolleni niin, pillu oli todella märkä ja samalla märkyydellä ujutin keskisormen peppuun vähitellen. Koukistelin sormea puolelta toiselle. Ei vastustellut, mutta en ole varma tykkäsikö, mutta näytti tykkäävän. Oli uskomattoman kiihottavaa minulle, piti oikein pidätellä lastia.

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

Oma vaimoni tykkää joskus kun hyväilen kevyesti reikää sormella silloin kun hän on kaikkein kiimaisimmillaan, mutta yleensä hän ei halua että kosken häntä siitä kohtaa.

Eli käytännössä hän tykkää siitä, muttei silloin kun hän itse sen tajuaa.

Niin, ja sormi siis ei menee sisään, vaan hyväilen sitä vain ulkoa.

Vierailija

Mukava kuulla, että monet tykkäävät peppureiän hyväilystä. Oletan, että vaimo ei pitänyt sitä pahana, koska äsken kehui vielä kuinka hyvää seksiä oli aamulla. Voi olla joillekin vaikea myöntää itselleen, että tällaisesta tykkäävät. Aion jatkossakin kuitenkin ottaa pepun huomioon, niin kiihottavaa se on:)

M29

Vierailija

Ja tabuhan toi on varsinkin miehille mutta jos mies pystyy pääsemään ennakkoasenteestaan peppua kohtaan niin saattaa myös itse tykästä pienestä hiplailusta.

Vierailija

Lähinnä tosin " väärään suuntaan" ratsastaessa tai takaapäin pantaessa. Tuntuu sairaan hyvältä! Tykkään tosin peppupanoistakin... :)

Ai niin, nykyään mieskin tykkää siitä, kun pidän sormea hänen peppureiällään naitaessa tai suihinottaessani. On monesti sanonut pitävänsä siitä. Mies kuitenkin väittää, ettei tykkää sormen sisään laittamisesta, mutta etenkin kännissä ollessaan antaa minun tehdä niin ja NAUTTII suunnattomasti!

Vierailija

Kyllä minä miehenä osaan arvostaa hyvää hierontaa sieltäkin. Väkisin runnominen ei tunnu hyvältä, mutta liukasteella hieronta on aivan ihanaa rakastelun yhteydessä, molemmin puolin.

m37

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat