Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä väriset housut valitsisitte näihin takkeihin?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Kyselin aiemmin, onko joku jo bongannut tyttöjen Ticket takkeja, mutta vastauksia en saanut. Muutaman soiton perusteella selvisi, ettei Ticketin talvitakkeja ole vielä juuri saapunut Suomen kamaralle, ei ainakaan noita tyttöjen malleja.

Ihastuin tuohon Ticketin pinkki-puna-vihreälehtikuvioiseen väritykseen ja tyttäreni takiksi ajattelen sitä. Minkä väriset housut ostaisitte siihen? Samaa kuosia olevat, yksiväriset pinkit vai mitkä?

Takin kuosi siis tämä:

http://www.ticket2heaven.dk/dyn/images/collections_items1/thumbnail_larg...

Toisaalta myös tuo turkoosi olisi ihanan värinen takki, mutta mitkä housut siihen. Jos ostaisi hupun sisuksen mukaisen pinkin, taitaisi tulla liiallista väri-ilottelua?

http://www.ticket2heaven.dk/efteraar_2007/pige/outerwear/2-delte_saet/in...

Auttakaahan nyt, josko tähän talvivarusteluun jo vihdoin (vaihtui jo peräti syyskuuksi :-)) saisi jotain tolkkua. Olen jo useita asuja pähkäillyt mielessäni, mutta Tickettiin nyt kuitenkin päätymässä.

Kommentit (5)

Vierailija

Lehtikuvioinen takki voisi tosiaan näyttää aika makealta vihreiden housujen kanssa. Pitääpä selvittää, löytyykö takissa olevana vihreänä housuja, kaikki värit eivät ainakaan minun koneellani aukea. Toisaalta en ole oikein vihreän ystävä ja tuo taitaa olla aika ärtsy vihreä isompana pintana. En tiedä... Olisipa kiva nähdä takki turkoosien housujen kanssa!

Turkoosiin takkiin uskaltaisin nyt kommenttienne perusteella ottaa nuo pinkit housut.

Täytyisi siis vielä päättää, kumpaa yhdistelmää haluaisin enemmän :-)

Lisääkin mielipiteitä saa tulla!

Vierailija

Tuohon pinkkiin takkiin ostaisin takin lehtien väriset, eli vihreät housut ja turkoosiin takkiin minä ostaisin hupun vuoren väriset housut. :)

Vierailija

joko takin väreistä vihreät tai punaset, tai ehkä kuitenkin räväkästi turkoosit olis mun valinta. turkoosit asusteet myös :)

Tohon pinkkivuorelliseen turkoosiin takkiin ihan ehdottomasti pinkit housut!! magee yhdistelmä :)

Vierailija

lehtikuvioinen takki on aivan ihana!! Vihreiden housujen kanssa näyttäis varmaan hyvältä, mutta jos ei sopivansävyistä vihreää löydy, niin sitten ihan peruspunaiset. Turkoosin väristä takkia en ostaisi.

Uusimmat

Suosituimmat