Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

tajusin yksi paiva kaupassa ollessani etta kylla mulla on kiltit lapset. Koskaan, en koskaan ole joutunut raahaamaan perassani huutavaa las...

Vierailija

joskus huutaneet rattaissa.

Koskaan ei ole tyttöni (2 kpl) saaneet huutokohtausta karkkihyllyllä tms. koska en ole ostanut karkkia heille. Enkä todellakaan osta heille karkkia kuin karkkipäivänä!

Kyllä mulla on sitten kiltit lapset =)

Kommentit (12)

Vierailija

niiden kiltteyttä ihastellaan. Aika kova on hinta kilteille lapsille; niiden äiti karjuu niille kotona pää punaisena jos ne tekee jotain sen mielestä väärin, saattaa huutaa esim. pakkaa laukkus ja lähe täältä talosta, täällä ei tollasia katota! tuntuu välillä aika pahalta niiden pikkuisten puolesta, ei se eukko tajua edes häpeillä omaa käytöstään.

Vierailija

Kotona sitten senkin edestä. Keskimmäinen on pari kertaa saanut jonkun " kohtauksen" kaupassa, ei sen useammin. Kolmas sitten makaa kaupan lattialla joka kerta kun siellä hänen kanssaan käyn. Syy voi olla mikä tahansa: ei saa jotain lelua, sipsejä, banaaneita, herneitä, ihan mitä tahansa.

Raahaan sitten vain kiukuttelevaa lasta mukanani ja olen kuin en huomaisikaan. Olen huomannut, että auttaa kaiken parhaiten ja lopettaa kiukuttelun suhteellisen lyhyeen. Joka kerta kauppareissulla sama kuitenkin toistuu.

Vierailija

" Kilttihän" ei kerro muuta kuin käytöksestä tietyissä tilanteissa. Itse käytän sanaa hyväntuulinen tms. kuvatakseni lapseni tasapainoisuutta. " Kiltit" koulutetut lapset käyvät mua sääliksi.

Vierailija

Eivät ole munkaan lapset vielä huutaneet. En silti uskalla vielä huokaista helpotuksesta, nuorempi poika on vasta 1.5-vuotias. Ehkäpä hän " kunnostautuu" :)

Vierailija

Kyllä minua hymyilyttää, kun anoppi erottelee vauvat kiltteihin ja tuhmiin sen mukaan, miten paljon heitä hänen läsnäollessaan itkettää.

Uusimmat

Suosituimmat