tunnen yhtäkkiä älytöntä vetovoimaa työkaveria kohtaan

Vierailija

siis ihan yhtäkkiä tuli semmoinen tunne että voisin ns. jump his bones. seisoin hänen vieressään eilen ja oli oikeesti ihan ihmeellinen olo. aivan outoa vetoa tunnen. en oo aiemmin ajatellut tätä tyyppiä " sillä lailla" mutta eilen tuli semmoinen fiilis että tuon minä haluan ja heti! en kylläkään tule saamaan, naimisissa kun olen. niin, ja moonta vuotta tätä tyyppiä vanhempi. mutta saahan sitä haaveilla. :)

Kommentit (4)

Vierailija

ja kun mä en oikeesti ikinä oo reagoinu keneenkään noin. jännä reaktio kylläkin.. -ap

Vierailija:

Lainaus:

olisko feromonit kyseessä?

mullakin oli joskus tuollainen fiilis. olin harjoittelijana yhdes työpaikas, ja yhden työkaverin lähellä kun oli, tuli hurjat fiilikset. Jos olis kysynyt, oisin voinu tehdä melkein mitä vaan... Onneks ei tiennyt :)

Harjoittelujakso loppui, ja myöhemmin oon ihmetelly reaktiotani.

Vierailija

olis varmaan säikähtänyt ja juossut pakoon jos olisin koskenut. :) ihan ihmeellistä, en mä muista että olis ikinä kenestäkään tullu tuommoiset fiilikset. -ap

Vierailija:

Lainaus:

tullut. :)

Vierailija

mullakin oli joskus tuollainen fiilis. olin harjoittelijana yhdes työpaikas, ja yhden työkaverin lähellä kun oli, tuli hurjat fiilikset. Jos olis kysynyt, oisin voinu tehdä melkein mitä vaan... Onneks ei tiennyt :)

Harjoittelujakso loppui, ja myöhemmin oon ihmetelly reaktiotani.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat