Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tamperelaiset! Näkyykö teidän kaapelitalouksissa (joissa ei digisovitinta) Sub-tv? Meillä ei ilmeisesti näy.

Vierailija

Ja minä höppänä kun niin odotin Viettelysten saarta ja BB:a. Mies työmatkalla ja mä oon ihan pahvi kaikissa asennushommissa. Hö. :-/

Kommentit (10)

Vierailija

eläydyn mitä voimakkaimmin tunnelatauksin Viettelysten saaren paheelliseen mutta ah, niin kiehtovaan maailmaan. Niin voimakkaasti kuin valkosipulilta ja pesuaineelta tuoksuva kotiäiti maitotahraiselta sohvalta villasukkineen vain voi... Ihanata iltaa kaikille! :-) Ja kiitos sille joka vihjaisi tuosta uudestaan asentamisesta (ohjeita en osaa antaa, miten se tapahtui, lienee tv-kohtaista... sorry!)

Vierailija

Eli kannattaako Treella edes yrittää etsiä ja löytää sitä vai eikö vain näy kaapelissa? Tietääkö kukaan? Älkääkä tuomitko - köyhät on kotiäidin huvit kun lapset on saatu nukkumaan... ;-)

ap (pettyneenä, jos ei näe turhia tosi-tv-höpöhöpösarjoja)

p.s. Aamulla kun tsekkasin kanavat läpi heit herättyäni (n.klo 8), niin Subillakin näkyi sub-chat tai mikä siellä nyt pyöriikään. Siksi " shokki" (KYLLÄ!!) oli suuri, kun nyt tv:n avatessa näkyy siellä kanavalla vain lumisadetta...

Uusimmat

Suosituimmat