Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kumpi oikeassa mieheni vai minä?

Vierailija

olen ostamass huutiksesta yhtä tavara, mutta mieheni väittää ettei kannata, koska myyjällä ei ole yhtään palautetta... eli lähtökohtaisesti pitäis ajatella, että joku on huijari. Mä en voi ajatella ihmisistä noin ja miten niin, joku ei voi olla myymässä ekaa tavaraansa.

Kommentit (8)

Vierailija

Mies oletusarvoisesti ei luota ihmisiin ja mä taas luotan. Ei kai tässä asiassa nyt voi sanoa kuka on oikeassa....itse todennäköisesti ostaisin mutta en siirtelisi suuria summia yleensäkään kenenkään tilille etukäteen.

Vierailija

kuin postiennakolla. Kysy suostuuko myyjä postiennakkoon (ja vaadi myös että paketin päällä on merkintä, että saa avata ennen maksua, muuten voi lähettää vaikka kiviä).

olinkohan 2

Vierailija

Jos yli 20¿ tuote ja maksat tilille etukäteen, niin mietihän uudemman kerran.

Vierailija:

Lainaus:

olen ostamass huutiksesta yhtä tavara, mutta mieheni väittää ettei kannata, koska myyjällä ei ole yhtään palautetta... eli lähtökohtaisesti pitäis ajatella, että joku on huijari. Mä en voi ajatella ihmisistä noin ja miten niin, joku ei voi olla myymässä ekaa tavaraansa.

Vierailija

miks joku ei suostuis postiennakkoon, jos mä maksan sen maksun ja voitan huudon - pitäähän mun se hakea, vai tuleeko tässä sit mun luotettavuus kyseeseen? onneks on paljon positiivisia palautteita eikä mitään muuta...

Uusimmat

Suosituimmat