Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

sheivaatko perskarvasi????

Vierailija

mies sanoi että karvat hapsottavat rumasti ja ovat vastenmieliset :-( ei se itekään persesilmäänsä ajele. onko se yleistä?

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

oikeasti perskarvoja? Ihan siis PERSEESSÄ? Mä olen luullut olevani hyvinkin poikkeava ja ainoa laatuani, koska moni tuttuni on sanonut, etteihän naisella nyt persreiässä mitään kasva.

Ja olen kyllä pohtinut, millä ne oikein saisi pois, ja antanut toistaiseksi olla, kun pelkään sitä kaameaa sänkeä. Mieskin varoitteli sängestä, vaikkemme mitään perseseksiä edes harrasta, varoitti ihan vain mun oman kivun varalta.

Vierailija

" Ha, ha! Perseessä on karvoja!"

" Hih! Tirsk!"

20:

Lainaus:

välillä jos annan kasvaa niin miehen kanssa naureskellaan karvaperseelleni =)

Vierailija

takaapäin pannessa nainen kontillaan, persereikähän loistaa ensimmäisenä... noloa... jotkut hapsottavat, mahd. pitkätkin karvat rehottaa ryppyreiän ympärillä...

minulla ainakin näin 30 ylittäneenä, olen huomannut itse, että perskarvat ovat alkaneet kasvaa.. pitkiksi:(

Vierailija

En tiedä onko verillä, ei siellä mikään koskaan kirvele, joten tuskin on. Mulla kasvaa jotain 5 cm:n karvoja siellä (tiedän, koska jos en ole pitkään aikaan ajellut pepusta, iljettävänä tapanani on nyppiä niitä sieltä yksitellen sormilla :P ), joten silloin tällöin on kiva ajella ne.

Vierailija

Mutta aivan häpyhuulien vierestä Veetillä. Poistan aivan kaikki, kun en tykkää näistä punertavista (siis tosi tyhmän väriset) karvoista.

Vierailija

luuli, että naisilla ei lainkaan kasva säärikarvat, kun ei ollut sellaisia nähnyt...

En minäkään ole muiden naisten perskarvoja nähnyt mutta veikakisin kyllä että suurimmalta osalta ne löytyy ;)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat