Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mun mies on niin rakas. ov

Vierailija

Olin tänään pesemässä anoppini ja appeni kodin ikkunoita aamupäivän. Olin väsynyt (tullut valvottua paljon lähiaikoina, kun kuopus oli sairaana) ja allergiakin vaivasi. Tulin kotiin. Mies ja lapset oli ovella vastassa. Mut talutettiin molemmista käsistä keittiöön. Mies ja lapset olivat keittäneet kahvit ja leiponeet kakun, jonka päälle " äiti" -kuorrutus. Lapset ilmoitti yhdestä suusta, että nämä ovat juhlat äitin kunniaksi. Mies halasi ja kuiskasi, että " kiitos kaikesta" .

Se oli varmaan elämäni paras hetki. Pöytä oli niin liikuttavasti katettu, lapset oli saaneet valita astiat ja esikoinen oli " taitellut" servetit :) Syötiin kakkua ja lapsille mies oli keittänyt kaakaot. Mulla valui onnen kyyneleitä melkein koko juhlien ajan.

Nyt lapset nukkuu ja miehenkin piti lähteä töihin, mulla suupielet vielä korvissa. :)

Sivut

Kommentit (40)

Vierailija

lisäksi mies oli yövuorossa ja tarkoitus olikin että lepäilee lasten kanssa.

Minä olin luvannut pestä appivanhempieni ikkunat ja ihan mainiosti jaksoinkin. Kotiin tullessa kyllä väsytti ja siksi yllätys oli entistä mukavampi.

ap

Vierailija

olen kotiäitinä ja lasten kanssa tulee touhuttua kaikki päivät. Välillä on kiva päästä kotoa pois, vaikka hommiinkin. Vaikka olisi fyysisesti raskasta, saa mieli muuta ajateltavaa.

ap

Vierailija

Maailmassa on paskoja miehiä (ja naisia) ja paskoja suhteita, mutta myös paljon hyviä miehiä (ja naisia) ja hyviä suhteita. Ihan niin kuin kaikkea muutakin on sekä hyvää että pahaa. Itse olen ollut sekä " pahassa" että nyttemmin hyvässä suhteessa, ja voin todellakin sanoa, että miehiä ja ihmissuhteita on todella moneen lähtöön.

Ap:lle toivotan onnea. Sinulla on käynyt tuuri! Ja ilmeisesti myös miehelläsi ja lapsillasi; niin he ainakin itse tuntuvat asian kokevan. Olkaa onnellisia ja vaalikaa jokaista hetkeä! Itsekin yritän niin tehdä joka päivä.

Ja kaikille kyynikoille toivon, että hekin joku päivä saavat olla hyvässä ja onnellisessa ihmissuhteessa ja hyvinvoivassa perheessä, jossa hellyyden osoittaminen ja hyvät teot eivät ole vain jonkin ikävän asian peittelyä/hyvittämistä vaan aitoa rakkauden, onnellisuuden ja hyvinvoinnin osoitusta.

Jatka samaan malliin ap. Juuri tuollaisia perheitä maailma tarvitsee =).

Vierailija

sairaan kateellinen toisille, joilla menee hyvin niin kotona kuin töissä! mua #ituttaa lukea näitä juttuja,kun heti joku idiootti on kommentoimassa, " se pettää sua, sori" tai muuta yhtä tyhmää..

Kyllä taidan lopettaa koko palstailun.. ei enään hermo kohta kestä!

Kasvakaa AKAT aikuisiksi ja lopettakaa se toisten kadehtiminen!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat