mä oon kateellinen ja mua itkettää ihan tyhmä asia

Vierailija

törmäsin tänään taas erääseen tuttuun. sillä oli vimpan päälle hienot ja muodikkaat vaatteet, tukka kivasti laitettu. uusi värikin hiuksissa. oli ostanut monet kassilliset kivoja uusia vaatteita. kertoi käyvänsä ahkerasti jumpissa.

oma olo on ruma. tukka roikkuu pitkin päätä tyvikasvuineen, vaatteet on vanhoja ja kulahtaneita, kaupassa sovitin tänään paria paitaa ja housuista tursuavat jenkkakahvat näkyi rumasti. on ihan plösö olo. en oo harrastanut liikuntaa pitkiin aikoihin. kunto on ihan surkea. koko ajan oksettaa vaan kun oon raskaana, ja väsyttääkin.

kadehdin tuttavan kivalta näyttävää olotilaa, kun itsellä on koko ajan kurja ja plösö olo. mahakin on yks turvonnut kasa, mutta ei silti vielä selkeä vauvamaha.

nyt helpotti vähän kun sain marista.

Kommentit (6)

Vierailija

Kaikista vaivoista huolimatta se on niin jännittävää ja erityistä aikaa.

Hanki pari kivaa äitiysvaatetta ja ota tavaksi käydä edes kävelylenkeillä. Tekee hyvää vauvalle ja sinulle :)

Vierailija

en tiedä miksi on nyt tänään niin kurja olo ja tyytymätön itseeni.

ajattelinkin, että ostan pari kivaa paitaa kun vanhat alkaa olla liian tyköistuvia vatsasta. mutta kaikki sovittamani paidat näytti hirveiltä mun päällä, vaikka toivoin että ne saisi minut näyttämään kivalta. :/ tuntuu että oon ihan muodoton ja plösö kasa.

mikään valtavan kokoinen en edes kai ole, 175 cm ja jotain 64 kg, mutta oloni on sellainen. ehkä se on tää turvonnut vatsa, kun se ei oo kumpu edessä, vaan tuntuu että joka suuntaan on tullut lisää. housut puristaa jo mahasta, niin että makkarat pursuaa. edellisessä raskaudessakin musta tuli ihan hirvee, lihoin 20 kg. kroppa ei tunnu enää omalta.

no onhan tästä palkkiona sitten vauva. tänään on vain huono mieli, tekisi mieleni olla olemukselta kuin tuo ihminen keneen törmäsin.

ap

ap

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat