Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita, jotka koukussa lastenvaatteiden tilaamiseen netista? Olen aivan vauhko, enka pysty lopettamaan. Tilaan jatkuvasti jenkeista yhta sun...

Vierailija

Mies ihmettelee mihin helvettiin rahat oikein menee. En olis ikinä uskonut, että mulle kävisi näin! Olen shopholisti, vai mikä se termi nyt olikaan. Itselle en osta mitään, mutta lapselle tilaan jatkuvasti.

Kommentit (6)

Vierailija

Minäkin olin sinunlaisesi aikaisemmin,mutta kun aloimme rakentamaan ´maksoimme omalla rahalla niin paljon kuin pystyimme ja tottakait oma talo meni vaatteiden tilalle! Toki vieläkin ostelen,mutta kohtuudella vaikka talo onkin jo valmis. Tosin joudunkin ostamaan enemmän kuin sinä koska meillä 3lasta. Teillä ilmeisesti 1? :)

Mutta olemme kaikki erinlaisia, jos rahatilanne sallii, niin jatka vain jos tykkäät siitä ;)

Vierailija

Sitten muista myydä myös vaatteet pois esim. huutonetissä, niin saat edes jotain takaisin menetetyistä rahoista.

Mulla oli vähän aiemmin sama juttu kuin sulla, mutta aloinkin tykkäämään siitä myymisestä enemmän. Hauska seurata hinnankehitystä ja kuinka paljon tulee huutoja huutonetissä. Niiden ilmoitusten tekemiseen menee myös paljon aikaa, niin ei ehdi haeskella itse ostettavaa. :) Kokeileppa sitä.

Uusimmat

Suosituimmat