Raskaana ja rakastunut toiseen mieheen..

Vierailija

Noin vuosi sitten aloin tapailemaan miestä, jonka kanssa en voinut julkisesti tapailla suuren ikäeron takia. Suhde kesti n. 5kk. Tapasin sitten nyk. miesystäväni jonka kanssa olen ollut n. puoli vuotta ja nyt olen 12 viikolla raskaana. Välitän toki tästä nykyisestäni paljon, mutta en rakasta. Tuntuu ettei meillä ole minkäänlaista "yhteyttä".

Nykyinen tietää exästäni, mutta ei tiedä sitä kuinka toivottoman rakastunut olen vieläkin ja kuinka paljon haluaisin vielä olla exäni kanssa. Ja tunne on molemminpuolinen. Ei olla tavattu nyt puoleen vuoteen ja yhteyttä on pidetty muutaman kerran.

Silti ikävä ja rakkaus vain kasvaa päivä päivältä. Itken päivin öin ikävääni eikä mikään tahdo kiinnostaa. Niin kauhealta kuin se kuulostaakin, niin ei edes tulossa oleva vauva. Ruoka ei maistu eikä uni tule iltaisin.. Tekisin mitä tahansa ja luopuisin kaikesta jos vain saisin jatkaa exän kanssa siitä mihin jäätiin.

Nyt vain olis pakko alkaa jotain tapahtumaan, mutta mitä?!

Kohta sekoaa pää aivan lopullisesti..

Kommentit (9)

Vierailija

Onko suhde edelleenkin täysin mahdotonta? Jos on, niin et häviä mitään, jos yrittäisit syventää suhdetta tulevan lapsesi isään, eikö? Ei hän ihan mahdoton tapaus voi olla, kun kuitenkin päätit tehdä hänen kanssaan lapsen. Ehkä suhteenne syvenee myös lapsen myötä eli teille tulee yhteistä ajateltavaa. Voimia!

Vierailija

Jos lapsen isä on ihan kauhea tyyppi ja raskaus on vahinko, niin ei lapsi ole syy jäädä suhteeseen. Riippumatta siitä onko ketään muuta tai ei.

MUTTA jos oikeasti lapsen isäkin on ihan ok, niin minusta viisasta olisi että niin makaa kuin petaa, ja unohtaa sen exän ja ottaa elämän sellaisena kuin se nyt sinulle on tarjolla. Eli: lapsi ja mies, ihan hyvä elämä.

Vierailija

kun toimii väärin, ja sitten sisin hälyttää asiasta: ei näin!

Nyt sinulla on tilaisuus miettiä mitä haluat, ettei tarvitse jälkeenpäin katua (tuon enempää).

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat