Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voihan *****

Vierailija

siis tältä palstalta olen lukenut vaikka mistä mitä ihmiset tekevät, mutta en olisi uskonut että itselleni kävisi näin.

Otin ja ihastuin itseäni nuorempaan mieheen. Olin kuvitellut että vaikeuksista huolimatta pysyisin mieheni kanssa, elämäni loppuun asti. Ikinä ei tehnyt mieli pettää. Nyt kuitenkin jonkin aikaa olin miettinyt eroa, ja sitten satuin tapaamaan ihanan, komean, huomaavaisen nuoren miehen ja huonosti kävi. Ihastuin, petin ja nyt mietin vain häntä. Kirjoittelemme viestejä ja haluaisin tavata hänet uudestaan. Olen raukkis koska en ole kuitenkaan uskaltanut vielä jättää miestäni siltä varalta että tästä jutusta nuoren miehen kanssa ei tulekaan mitään. Ja aiemmin aina vannoin mielessäni että jos haluan jonkun toisen kerron ensimmäiseksi miehelleni että meidän juttu on ohi. Nyt olen kuitenkin onnistunut toimimaan vastoin kaikkia periaatteitani. Ja siitä huolimatta en tunne oloani huonoksi. Toivon vain että mies jättäisi minut jostain syystä, jolloin olisin vapaa tapaamaan tätä uutta miestä.

Voitte haukkua vapaasti, niin minunkin teki mieli aiemmin haukkua täällä kaikkia jotka jättivät/riskeerasivat vakaan parisuhteen jonkun uuden, ehkä epämääräisenkin tuttavuuden takia.

En tajua miten ajauduin tähän tilanteeseen, mutta en pysty olemaan ajattelematta tätä uutta miestä. Miten sitä voikin ihminen asiansa sotkea.

Kommentit (5)

Vierailija

Sinulla on ongelma joku tulee toistumaan ja joka kylvää epäluuloa myös uuteen suhteeseen.

Nyt teet asiat selväksi miehellesi, hoidat pääsi kuntoon ja elät vähän aikaa YKSIN.

Uusimmat

Suosituimmat