Ahdistun aina, kun mies istumassa iltaa kavereiden kanssa

Vierailija

Todella harvoin missään käy, joten ilman muuta annan mennä silloin, kun hänellä tällainen meno on, mutta ahdistaa. Yritän olla ajattelematta, mutta pelkään silti hänen erehtyvän humalassa ja päätyvän jonnekin toisen naisen luo. Järjellä ajatellen tiedän, ettei niitä naisia välttämättä ihan niin vaan löydy, mutta toisaalta on kokemusta siitä, että mies ei ole ihan uskollisimmasta päästä, jos ottaa liikaa. Nämä kokemukset siis suhteen alkuajoilta... Nykyään kyllä sanoo, että kun ollaan naimisissa ja on lapsia, ei ikinä voisi mitään sellaista tehdä, mutta miten se niin vain muuttuu. Aina ajattelen, että jos reissultaan on tullut normaalisti kotiin, johtuuko vain siitä, ettei ollut tilaisuutta...

Tiedän, että tyhmää edes miettiä, minkä sille sitten voisi, jos jotain tapahtuisi... Mutta minkä sitä omalle tyhmyydelleen voi.

Sanokaa nyt ettei yli kolmikymppiset, todennäköisesti liian humalassa olevat miehet edes kelpaa kellekään!

Kommentit (15)

Vierailija

Jos siis hölmöilee. Ole kuule ihan rennosti, niin miehesikin luultavimmin on. Juo itsensä tajuttomaksi ja palaa turvalliseen kotiluolaan oman naaraan luo. Muista " antaa" huomenna, niin ukkoskin on tyytyväinen!

Vierailija

Jos ukkos saa kerrankin herkkupillua (kortsun kans), ja nauttii siitä, ja on sen jälkeen hyvällä tuulella kuukauden, niin mitä kauheeta siinä on?

Vierailija

en luota, mut tuntuu että pakko välillä päästää mies viihteelle kun niin paljo sinne haluaa. onko sellasia miehiä ketkä ei halua käydä baareis? mä voisin vaihtaa mun miehen sellaseen..

Vierailija

lähtenyt kavereiden kanssa. En sitä siis miehelle tuo julki joka kerta, vaan asia on vatvottu aikanaan. Se ei vain ole silti ihan selvä minun kannaltani, mutta enhän voi aikuista miestä pakottaa olemaan ikuisesti ja aina vierelläni... Tavallaan tilanne, joka on vaan pakko kestää, mutta mielessä käy,mitäs jos pettää ja tiedän, että jäisi myös kiinni pettämisestä, koska on todella huono valehtelemaan, tästäkin kokemusta löytyy, niin pitääkö ruveta miettimään eroa jne. Koko elämä voisi mennä uusiksi yhden illan vuoksi!

En myöskään osaa oikein käydä nukkumaan, vaan ihmettelen vaan ja odotan miestä kotiin. Jo etukäteen tietää, että sitten on itselläkin seuraava päivä pilalla, kun on ihan poikki.

Vierailija

Onneksi mieheni käy tosi harvoin missään. Mitään ei ole tapahtunut (no, alussa ei ihan kaikkia juttuja muitten kanssa heti lopettanut..) mutta pelkään, että joskus tapahtuu.

Vierailija

että tämä teidän oma asenteenne saa miehenne vieraisiin? Kun ei kerran luoteta, niin miksi sitten olla olemattoman luottamuksen arvoinen.

Vierailija

Jokuhan tuon luoton puutteen takana on, ilmeisesti se suhteen alku. Nyt on sitten elettävä sen tiedon kanssa ja on tasan kaksi vaihtoehtoa, joko kestät sen tai sitten et kestä ja mies ei saa mennä...

Ja kyllä ne +30v miehet, humalaisetkin, kelpaa naisille.

Oma mies ei onneksi käy ravintoloissa iltaa istumassa, kun ei semmoisesta piittaa, ei suostu edes mun kanssa lähtemään. Mutta toisaalta järkeilen asiaa niin, että jos on lähteäkseen, niin lähtee sitten vaikka kaupan kassan mukaan, minä en sille mitään mahda.

Vierailija

Jotenkin sinun ap pitäisi vaan saada itsellesi se selvyys, että et voi vahtia miestäsi koko loppuelämääsi joka hetki. Silloin kun pohjalla on valehtelua ja epäluulon siementä, joudut sen kestämään joka päivä koko loppuelämän ajan. Se tietysti nousee pintaan aina tämmöisissä tilanteissa, mutta loppujen lopuksi sinun tehtäväsi on päättää, että joko siedät sen tai sitten et siedä. Jos et siedä, niin kerro se miehelle ja jos mies ei taas siedä sitä, niin sitten ehkä pitää erota. Niin kamalaa kuin se onkin, niin kukaan ei tiedä mitä huominen tuo tullessaan.

Kun kirjoitat, että mitä pelkäät, niin huomaat varmaan, että elät jo sen pelon kanssa ja idylliä täysin varmasta elämästä ei enää ole. Idylli on loppupeleissä kaikilla vain illuusio, sillä mikään suhde ei koskaan ole ihan 100% varma.

Vierailija

Kerropa ap vielä, että mistä hölmöilyistä mies on jäänyt aikaisemmin kiinni?

Mennyt käytös kun ennustaa kuitenkin parhaiten tulevaa.

Vierailija

ja ikinä mies ei myöntänyt, mutta tiedän ihan varmasti. Myös jotain viattomampaa tekstareiden lähettelyä jne. on baari-illoista seurannut. Siis mitään tällaista ei ole tapahtunut reiluun kolmeen vuoteen, joten voisin antaa jo olla, mutta epäilys on jäänyt pysyväksi.

Heh, toi oli hyvä, että juo itsensä tajuttomaksi. Niin luultavasti tekeekin ja on tosiaan sellaisessa kunnossa, että ainoa suunta on nukkumaan, mutta mitä jos kuitenkin. Minä olen tällainen, ei sille mitään voi. No nyt, kun on tämän reissun tehnyt ei tarvi mihkään mennäkään vähään aikaan.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat