Mä olin nuori 80-luvulla enkä ikinä saanut opiskeluaikana leivänkannikkaakaan kotoani

Vierailija

Siksi lähes itkettää nämä jutut kun lapsilisätkin säästetään heti syntymästä saakka. Mahtaako täällä kukaan tietää miltä tuntuu käydä opiskeluaikoina kotona kun tietää että siellä kyllä saa syödä mutta mitään ei anneta mukaan, toisin kuin annettiin kaikille opiskelukamuilleni. Oikeasti suomessa elää ihmisiä joilla on ollut tosi kurja lapsuus ja nuoruus, meilläkin vuoden huippuhtkiä oli reissu Haaparannalle kun käytiin halvalla voita ostamassa.

Kommentit (3)

Vierailija

Käsittääkseni tuo on ollut ja on edelleenkin aika yleistä. Kaikki nyt ei vaan saa asioita yhtä helpolla kuin toiset. Tottakai olisi mukavaa, että kaikilla olisi samat lähtökohdat ja avut elämään, mutta näin ei ikävä kyllä ole. :(

Vierailija

Olen elättänyt itseni 18-vuotiaasta enkä tosiaan minäkään saanut mitään kotoa mukaan. Minusta se on voimaannuttaavaa! En ole mitään velkaa kenellekään, ihan itse olen onneni rakentanut. 10 vuotta nuorempi siskoni jo sai kotoa yhtä ja toista, silti olen pärjännyt elämässä paremmin kuin hän.

Vierailija

Kuulostaa tylyltä mutta mä en myöskään saanut kotoa mitään koskaan sen jälkeen kun sieltä lähdin (18v), mutta tein opiskelujen ohella töitä ja otin opintolainaa ja rahaa oli ihan riittävästi.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat