Kuinka usein käyt miehesi tai perheesi kanssa kahvilassa kahvilla?

Vierailija

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

En minä sinne tavallisia suodatinkahveja mene juomaan, niitä saa kotonakin. Käyn yksin, ystävien tai lasten kanssa kaupunkireissulla.

Vierailija

Minä, mies ja vauva.

Asutaan ulkomailla ja täällä kaksi kahvia ja pala kakkua noin 3 ¿. Mies ei ota melkein koskaan muuta kuin kahvin, mun on aina pakko saada kakkupala tai jotain suolaista.

Suomessa asuessamme käytiin pari kertaa viikossa. Se on ollut meille aina sellainen " yhteinen harrastus" .

Vierailija

Ja olen samaa mieltä, että kahvi on älyttömän hintaista Suomessa...!:( Yleensä kun näen ystäviäni, niin emme mene kahville, vaan siiderille johonkin happy hour-paikkaan. (Päivällä/alkuillasta näitä on lähes kaikissa baareissa, eli saa myös nauttia paikan miljööstä, ei tarvitse istua räkälässä;)

Jos laskee että kahvi 2-3e +siihen 2-3e:n sämpylä/pulla tmv. päälle, niin kallista on...! Ja jos laskee että nelihenkinen perhe menee kahville, 2Xkahvit 2Xlimut 4Xpullat/piirakan palat tmv. niin pari kymppiä menee. Samalla rahalla saa jo monesta paikasta kunnon ruuan...! Mielummin sitä maksaa pari euroe enemmän kunnon ruuasta raflassa kun juo perheen kanssa kupin kahvia...

Vierailija

koko perheellä taas ei olla koskaan liikkeellä missään ostosreissuilla. Joskus käyn esikoisemme 18v kanssa kahvilla ostosreissun lomassa.

Vierailija

Miehen kanssa ollaan juteltu parhaimmat keskustelut ihanissa kahviloissa, nokat vastakkain, lapset hoidossa tai mukana. Tulee katsottua toista silmiin, hymyiltyä, nautittua seurasta ja siitä, että on ihmisiä ympärillä. Ettekö te käy edes ystävienne kanssa kahveilla kaupungilla? Sehän on elämän suolaa! Joskus voi hemmotella itseään ja ostaa jonkun herkunkin kahvin kanssa. Ennen tuli aina poltettua tupakka kahvin kanssa. Nykyään ei saa missään enää polttaa ja itsekin on tullut lopetettua lasten vuoksi. Kuitenkin kahvilla käyminen on minulle suurempi nautinto kuin kaljalla käyminen. Mitä olisi ostosreissu ilman kahvia?

Vierailija

Ei käydä yhdessä shoppailemassa ja kun mennään teatteriin tms. niin useimmiten mennään ravintolaan syömään esityksen jälkeen. Suomessa kahvilat on ylihinnoiteltuja, vrt. esim Espanja jossa saa joka kahvilasta kunnollista kahvia. Miksi maksaa tyhjästä?

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat