Mikä miehessäsi mättää? Haukkumisketju ja pahanolon purkuketju.

Vierailija

- Aina se on perkele duunissa, AINA!

- aina liian väsynyt hellyyteen ja esileikkiin (panemiseen ei ole väsynyt)

- on pihi

- Ei huolehdi ulkonäöstään

Helpotti, kiitos.

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

Nyt näyttää väsyneeltä ja epäsiistiltä.

Siltihän ei kannata vaan vähentää työntekoa. Urahan on elämässä pääasia ja eteneminen perheestä viis.

Minäkin olen töissä, mutta enemmän viihdyn kyllä kotona.

ap

Vierailija

Ei kerro mulle mitään!!! Hyvä esimerkki tältä aamulta: hänen tyttärensä seisoo meidän sängyn vieressä ja kysyy koska lähdetään futispeliin? No minä että mihin helkkarin peliin? Sitten kun sanon asiasta, vastaus on:" En mä muistanu kertoo..." Tää on oikeesti raivostuttavaa. Meidän perheessä on ainaki jännitystä mulle, koskaan en tiedä mitä huomenna tapahtuu.

Vierailija

saattaa tuoda mukanaan työnarkomanian.

Vierailija:

Lainaus:

Nyt näyttää väsyneeltä ja epäsiistiltä.

Siltihän ei kannata vaan vähentää työntekoa. Urahan on elämässä pääasia ja eteneminen perheestä viis.

Minäkin olen töissä, mutta enemmän viihdyn kyllä kotona.

ap

Vierailija

Mun mies nukkuu aina aina ja aina.

Polttaa tupakkaa kuin viimeistä päivää.

On jääräpäinen ja ivallinen vähän kaikesta.

Ei anna mulle ikinä munaa. Tympii pitää hormonaalista ehkäisyä päällä, kun saa ehkä kerran kuussa seksiä (jos ruinannu ja houkutellu joka päivä sen 10 kertaa). Ja ei muka voi käyttää kondomia, on niin jäärä.

Tässäpä näitä sunnutaiaamun valituksia.

Vierailija

Ruskeat vakosamettihousut, musta LIITURAITAkauluspaidan, mustat lenkkarit ja ruskean puvun takin?!

Ei huolehdi ulkonäöstään, ei ole hyvännäköinen :(

Vierailija

Pelkään, että pettää mua minkä kerkee.. Mut jos niin tekee ni omapa on menetyksensä. Mulle on ottajia vaikka kuinka ja mies kyllä tietää sen. Onneks on myös sen verran ihana et saan tuliaisiakin..

Vierailija

Toi viitosen pukeutumisjuttu ei sen sijaan kuulosta mun mielestä mitenkään kovin kamalalta, jos miehesi on noin niinkun normaalin näköinen.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat