Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ostaako miehesi sinulle koskaan koruja?

Vierailija

Jotenkin olen kyllä katkeroitunut kun jo seurusteluaikana oli puhetta tästä, ja sanoin silloin että on miehen tehtävä ostaa vaimolleen koruja. Mies vaan myötäili, tottakait. Mentiin naimisiin, vuosia takana nyt neljä, kahtena vuonna sain saman lahjan (meni rikki), kerran digikameran ja kerran en mitään. Itketää ajatella niitä naisia joiden mies muistaa hemmotella vaimoaan koruilla.

Kommentit (7)

Vierailija

7-vuotta oltu kimpassa,sormuksia,kaulakoruja korviksia ja rannekoru on tullut lahjaksi..arvostan hirmuisesti noita lahjoja ,en sen takia et ne on koruja ´vaan siksi että mieheni on ne rakkaudella valinnut:)

Vierailija

joten toivoisin ettei antaisi koruja lahjaksi. Antaa jotain muutakin, mutta sitten se koru, aina petyn kun avaan rasian, mutta kivahan se on että muistaa.

Vierailija

Olen saanut muutamat korvakorut, pari kaulakorua, napakorun ja huomenlahjaksi rannekellon, jota voi pitkälti pitää koruna. Hyvin harvoin mitään noista käyttänyt. Käytän koruja muutenkin todella vähän. Olen vielä sellaisessa työssä, jossa niitä ei voi käyttää ollenkaan, ei edes vihkisormusta. Joten ehkä arvaatkin, että haluaisin mieluummin jotain muuta lahjaksi kuin koruja. Ennemmin voisi jättää lahjan ostamatta kokonaan kuin laittaa rahoja niin turhaan...

Vierailija

2 rannerengasta, 3 kaulakorua ja 3 sormusta. korviksen reikiä minulla ei ole. Kaikki korut on olleet hyvällä maulla valittuja ja minun tyylisiäni, kovassa käytössä ovat edeleen.

Olis näihin vuosiin mahtunut varmaan enemmänkin koruja, mutta oikein tyytyväinen olen, mieheeni muutenkin.

Vierailija

joka muuten onkin ainoani näiden riparilahjaksi saatujen lisäksi. Joululahjaksi saan yleensä jotain miehen mielestä tarpeellista, synttärilahjaksi en mitään. Kukkia mies ei myöskään osta.

Uusimmat

Suosituimmat