Onko muita luonteeltaan maanis-depressiivisiä ihmisiä?

Vierailija

En ole koskaan käynyt tämän asian tiimoilta missään lääkärissä, mutta silti olen omasta mielestäni " selvä tapaus" . Elämässä vaihtelevat masisjaksot, jolloin en jaksa enkä pysty yhtään mihinkään ja sitten ne jaksot, jolloin olen intoa ja uusia ideoita täynnä ja pistän elämää uusiksi, vaikka sitten huoneitten uusjärjestelyllä kotona tai jonkun uuden työn kokeilulla.

Huonoimpia jaksoja olivat opiskeluaikana koettu masis, kun makasin opiskelijakämpässäni monta kuukautta tuijottaen telkkaria ja mättäen pelkkiä suklaakeksejä naamaan. Toinen oli kolmatta lasta odottaessa, kun nukuin noin puoli vuotta sohvalla, tilasin ruuat kotiinkuljetuksena kaupasta ja välillä raahauduin lämmittämään isommille lapsille jotain einestä mikrossa, muuten saivat tulla toimeen keskenään.

Nytkin on taas ollut matalapainetta jo reilun vuoden verran, viime syksynä tosin oli vähän tarmokkaampi vaihe, jolloin piristin itseäni aloittamalla kuntoilun ja shoppailemalla raivokkaasti lastenvaatteita. Mutta mitään töitä - ei kotitöitä palkkatöistä puhumattakaan- en ole saanut aikaiseksi tehdä.

kohtalotovereita?

Kommentit (4)

Vierailija

Kyllähän toi haittaa sun elämää tosi paljon! Mulla ei ole päässyt ikinä noin pahaksi ja elämä on silti tuntunut olevan yhtä helvettiä ajoittain.

Vierailija

Ajattelen että he eivät missään nimessä voi hyväksyä minua sellaisena kuin olen. Seurassa yritän raivokkaasti esittää sellaista kuin kuvittelen että minun pitäisi olla, mutta paljon mieluummin linnoittaudun kotiini (paskojen keskelle, joita en jaksa siivota...)

ap

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat